Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lanz

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Żona Lanza: „Podobno teraz jest zabójcą... zrzuca ludzi z budynków! Mówię wszystkim, że w to nie wierzę...
Ezio: „Ale wierzysz.”
―Żona Lanza opowiada o nim asasynowi.[src]

Lanz (1480-1503) – lider rzymskiego gangu złodziei, Cento Occhi. Po obrabowaniu powozu Borgiów nawiązał współpracę z templariuszami pod wodzą Cesare Borgii.

Biografia Edytuj

Praca dla Borgiów Edytuj

W ciągu swego życia Lanz zakochał się w pewnej kobiecie, z którą miał mieć dziecko. Kobieta ta jednak poroniła, a Lanz wpadł w depresję. Jakiś czas później dołączył do Cento Occhi, rzymskiego gangu złodziei. Uciekał się do zrzucania ludzi z budynków. Później stał się liderem gangu.
W 1503 roku odwiedziła go Fiora Cavazza, która reprezentowała interesy Cesare. Fiora przybyła od Lanza tuż po tym, jak ten obrabował powóz Borgiów. Obawiając się ich, Lanz obiecał, że odda wszystkie skradzione pieniądze.

Śmierć Edytuj

W tym samym roku żona Lanza również wpadła w depresję i chciała popełnić samobójstwo poprzez skok z budynku. Zaplanowała je tak, by skoczyć wtedy, gdy mąż będzie ją widział. Miała być to oznaka sprzeciwienia się jego gangsterskiej działalności. Jednakże asasyn Ezio Auditore da Firenze powstrzymał ją przed skokiem i obiecał, że znajdzie Lanza. Ezio przeszukał teren wskazany przez żonę Lanza i zabił go.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Rabuś.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki