Fandom

Assassin's Creed Wiki

Lance O'Donnell

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lance O'Donnell – postać, występująca w Assassin's Creed III.

Assassin's Creed III Edytuj

Lance jest stolarzem, który zamieszkiwał jeden z domów w Osadzie podczas rewolucji amerykańskiej.

Życie przed osiedleniem się w Osadzie Edytuj

Lance mieszkał najpierw w Bostonie, wykonując zawód stolarza. Ponieważ jego poglądy nie były zgodne z oficjalnym stanowiskiem Korony Brytyjskiej, został wyrzucony z domu przez oddziały lojalistów. Od tego czasu musiał uciekać, odwiedzając kilka gospód i kryjąc się przed lojalistami.

Pewnego dnia Lance został napadnięty przez kilku bandytów na drodze na obszarze Domostwa Davenporta. Powiesili go oni za nogi nad urwiskiem i spalili wóz z dobytkiem. Lance'owi pomógł Ratonhnhaké:ton, który zabił oprychów i wciągnął Lance'a na powierzchnię. Zaproponował mu osiedlenie się w Osadzie, na co Lance wyraził zgodę.

Życie w Osadzie Edytuj

Jako stolarz Lance obrabiał drewno dostarczane mu przez Terry'ego i Godfrey'a, ewentualnie dostarczając je Ratonhnhaké:tonowi, a asasyn mógł z niego wytworzyć dla siebie rzeczy.

Rzemieślnicze narzędzia Edytuj

Któregoś dnia Lance poprosił Ratonhnhaké:tona, by dostarczył mu narzędzia, które zostawił w Bostonie. Asasyn zgodził się. W Bostonie odkrył, że narzędzia przywłaszczył sobie były czeladnik Lance'a – Patrick O'Hara. Ratonhnhaké:ton odzyskał narzędzia i oddał je Lance'owi.

Plany z Francji Edytuj

Później Lance zamówił przesyłkę z Francji, którą musiał odebrać w Nowym Jorku. Poprosił Ratonhnhaké:tona, by się tym zajął. Bohater poszedł do miasta i nawiązał rozmowę z poczmistrzem. Urzędnik powiedział, że przesyłkę z Europy odebrał Patrick O'Hara. Ratonhnhaké:ton ponownie odzyskał własność Lance'a i mu ją zaniósł. Okazało się, że są to plany składanego krzesła.

Po pewnym czasie Lance'owi udało się skonstruować machinę latającą, osobliwy wynalazek Leonarda da Vinciego. Konstrukcję przetestował Ratonhnhaké:ton. Pierwszy lot skończył się niespodziewanym lądowaniem w zatoczce Osady.

Późniejsze życie Edytuj

Lance był obecny na weselu Norrisa i Myriam, a także na pogrzebie Achillesa Davenporta – położył różę na trumnie Starca ze Wzgórza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki