Fandom

Assassin's Creed Wiki

La Volpe

2702strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Gilberto La Volpe (Lis) – wielki mistrz złodziei i członek bractwa asasynów. Wydaje się bardzo tajemniczy, w bazie danych znajduje się o nim niewiele informacji. Podobno okradł powóz papieża nie zauważony przez jego strażników ani przez papieża, który siedział w środku. Pewnej nocy w 1467 roku widziano go jednocześnie na dachach trzech budynków: Palazzo della Signoria, Palazzo Medici i Santa Croce. Według plotek jest nieśmiertelny i widzi przez ściany budynków.

Znajomość Ezia i La Volpe

Ezio po raz pierwszy spotyka go we Florencji, kiedy poszukuje sposobu, jak dostać się do Francesco de’ Pazzi.
Pierwsze spotkanie Volpe i Ezio.jpg

Pierwsze spotkanie

Ezio zostaje okradziony przez złodzieja, którego musi ścigać. Goni go aż do portu, gdzie spotyka La Volpe. Ten przedstawia mu się, skądś zna też imię Ezio. Mówi, że to „biznes” wiedzieć o wszystkim, co się dzieje we Florencji. Opowiada asasynowi o planowanym spotkaniu konspiratorów, na którym ma być Francesco de’ Pazzi i prowadzi go do Santa Maria Novella. Lis mówi mu także o podziemiach pod miastem i pokazuje Ezio wejście do nich.

Odzyskanie Rajskiego Jabłka

Gdy Ezio walczy w Wenecji z wielkim mistrzem templariuszy, pojawia się tam wraz z innymi asasynami, by pomóc mu w walce. Uczestniczy też w dołączeniu Ezio do bractwa.

Florencja pod panowaniem Girolamo Savonaroli

Gdy w 1498 roku Ezio Auditore da Firenze wrócił do Florencji, by odebrać Rajskie Jabłko Savonaroli, La Volpe pomógł mu we wznieceniu buntu w mieście.

Infiltracja Watykanu

Gdy Ezio Auditore da Firenze infiltrował Watykan, La Volpe i inni asasyni "robili szum" w mieście, by odciągnąć uwagę strażników od tego co dzieje się w Watykanie.

Tumblr ltoobenHDa1r449zwo1 500.jpg

La Volpe uciekający przed strażnikami

Kierowanie Gildią Złodziei w Rzymie (La Volpe Addormentata)

Wkrótce po zinfiltrowaniu Watykanu, La Volpe przeniósł się do Rzymu, wiedząc, że Jabłko wpadło w ręce rodziny Borgiów. Przestał wtedy ufać Machiavellemu, gdyż opuścił Villę Auditore tuż przed atakiem. Ezio nadal cieszył się jego zaufaniem i tylko z tego powodu La Volpe pomagał Asasynom. Później razem z włoskim asasynem śledzili Machiavellego. Dowiedzieli się, że ten ma kontakty ze strażnikami Borgiów. Jakiś czas później, Lis stracił silne pozycje szpiegowskie w Rzymie, a przed tym  powiedział o nich Machiavellemu. Złodziej oznajmił Ezio, żeby ten zrobił z Niccolo Machiavellim to co trzeba, albo on to zrobi. Do ukarania za zdradę nie doszło, gdyż oszustem okazał się jeden ze złodziei. Pomagał asasynom aż do odzyskania Jabłka i wygnania Cesare Borgii do Hiszpanii w grudniu 1503. roku.

Volpe w Brotherhoodzie.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki