Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kusznicy

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kusznicy
  • Gildia, frakcja
Guard-crossbowman-ACB.png
  • Kusznik w Assassin's Creed: Brotherhood

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Kusznicy – strażnicy, występujący w Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Revelations i Assassin's Creed Chronicles: China.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Ogólne Edytuj

Kusznicy stanowią część armii Cesare Borgii. Ich głównym miejscem działania jest Rzym – patrolują oni tam dachy budynków.

Sposób walki i podatność na ataki Edytuj

Kusznicy używają broni, która nadała nazwę tej frakcji – kuszy, czyli mocnej średniowiecznej konstrukcji zdolnej wystrzeliwać bełty. W odróżnieniu od łuczników nie posiadają broni białej i preferują rażenie celu z dystansu, jednak jeśli wróg podejdzie zbyt blisko, możliwe jest uderzenie go kuszą.

Kusza używana przez kuszników różni się od tej wykorzystywanej przez asasynów – jest wykonana z lżejszego drewna i nie posiada orła na przodzie.

Ubiór Edytuj

Kusznicy noszą czerwone szaty z metalowymi wstawieniami na biodrach i naramiennikach. Odziani są także w metalowe nagolenniki. Na przodzie stroju widnieje czerwony byk – herb rodziny Borgiów.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Ogólne Edytuj

Kusznicy w tej części pojawiają się tylko raz – biorą udział w ataku na Masjaf w 1189 roku po stronie krzyżowców. Rozlokowani są na dachach domów we wiosce pod fortecą i rażą asasynów z góry.

Sposób walki kuszników nie zmienił się w stosunku do poprzedniej części.

Ubiór Edytuj

Kusznicy odziani są w zwykły strój krzyżowca – długa, biała szata z krzyżem na przodzie. Posiadają hełm połączony z kolczugą ochraniającą szyję.

Assassin's Creed Chronicles: China Edytuj

Cechy i umiejętności Edytuj

Ich poziom zdrowia jest dość niski, natomiast wykrywanie powolne. Ich ataki zadawane są ze średnią szybkością i zadają średnie obrażenia.

Ich specjalnymi umiejętnościami są atak dystansowy i odwet.

Ubiór Edytuj

Wyglądają podobnie jak szeregowi, jednak ich ubranie jest żółte a nie czerwone.

Więcej w Fandom

Losowa wiki