Fandom

Assassin's Creed Wiki

Krzyżacy

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Krzyżacy
  • Gildia, frakcja
Knights Teutonic Cross.svg
  • Herb krzyżaków
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Siedziba:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Krzyżacy (oficjalna nazwa: Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie) – chrześcijański zakon rycerski, powstały w czasie Trzeciej Krucjaty. W XIII wieku utworzył on na terenie Prus Wschodnich oraz dzisiejszej Łotwy i Estonii swoje własne państwo. Krzyżacy podbili również niektóre tereny Polski i Litwy. Występują tylko w Assassin's Creed.

Assassin's Creed Edytuj

Historia w grze Edytuj

Krzyżacy kontrolują jedną z dzielnic zdobytej przez krzyżowców Akki. Mają tam dostęp do portu, gdzie przebywa ich mistrz Sibrand, który należy również potajemnie do zakonu templariuszy. Po śmierci innych templariuszy Sibrand popadł w paranoję i zaczął we wszystkich ludziach widzieć swoich wrogów. Ostatecznie został on w 1191 roku zamordowany przez asasyna Altaïra.

Żołnierze Edytuj

Żołnierze krzyżaków podobnie jak Saraceni i krzyżowcy dzielą się na: zwykłych, sierżantów i kapitanów. Do walki używają mieczy. Oprócz tego posiadają również łuczników umieszczanych na dachach.

Krzyżaków można łatwo rozpoznać po białych strojach z umieszczonym na środku czarnym krzyżem.

Flagi Edytuj

W Akce Krzyżacy ukryli trzydzieści trzy flagi. Zsynchronizowanie wspomnienia "Flagi Krzyżaków" wymaga zebrania wszystkich tych flag. W wersji Assassin's Creed na konsolę Xbox 360 skompletowanie flag krzyżaków nagradzane jest osiągnięciem "Strażnik Czarnego Krzyża".

Ikona Nazwa Jak uzyskać Punkty
AssassinsCreed KeeperOfTheBlackCross.jpg Strażnik Czarnego Krzyża Znajdź wszystkie flagi krzyżaków w Akce 10G.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki