Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kryjówka Maronów

2718stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kryjówka Maronów (AC4BF-FC) (ikonka).png
Kryjówka Maronów
  • Miejsce
Maroon Hideout 5.png
  • Widok na kryjówkę z góry
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Maroni

Informacje dodatkowe
  • Współrzędne na mapie:
  • (306,188)
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 1
  • Sekret (ikonka) (AC4BF).pngSekrety:
  • 1

Kryjówka Maronów – obóz wyzwolonych niewolników w pobliżu Port-au-Prince. Lokacja pojawia się w dodatku do Assassin's Creed IV: Black FlagFreedom Cry.

Freedom Cry Edytuj

Historia Edytuj

Kryjówkę założył przywódca rebelii Maronów Augustin Dieufort. W roku 1735 jej lokację odkryła grupa nadzorców którzy zaatakowali siedzibę uciekinierów. W walce Maronom pomógł asasyn Adéwalé którego przysłała tam pomocniczka rebeliantów Bastienne Josèphe. Asasyn pokonał nadzorców i uratował Augustina. Nie pozwolił też by uciekający donieśli o położeniu siedziby. Od tamtej pory Adéwalé korzystał z kryjówki by ulepszać swój okręt zdobywać amunicję i nową broń.

Opis Edytuj

Kryjówka ulokowana jest w dużej jaskini na południe od Port-au-Prince. Prowadzi do niej sekretne przejście z jednej plantacji trzciny cukrowej oraz tunel z La Dama en Rose. Wejście do jaskini znajduje się na morzu. U wejścia do jaskini ktoś pozostawił szalupę. Znajdują się tam stoiska sprzedawców u których Adéwalé może zakupić amunicję i ulepszenia statku.

Fauna Edytuj

W kryjówce można spotkać iguany.

Elementy do zbierania Edytuj

Na wysepce położonej u wyjścia jaskini znajduje się jedna skrzynia i porzucona Żelazna maczeta.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki