FANDOM

Kryjówka Maronów – obóz wyzwolonych niewolników w pobliżu Port-au-Prince. Lokacja pojawia się w dodatku do Assassin's Creed IV: Black FlagFreedom Cry.

Freedom Cry Edytuj

Historia Edytuj

Kryjówkę założył przywódca rebelii Maronów Augustin Dieufort. W roku 1735 jej lokację odkryła grupa nadzorców którzy zaatakowali siedzibę uciekinierów. W walce Maronom pomógł asasyn Adéwalé którego przysłała tam pomocniczka rebeliantów Bastienne Josèphe. Asasyn pokonał nadzorców i uratował Augustina. Nie pozwolił też by uciekający donieśli o położeniu siedziby. Od tamtej pory Adéwalé korzystał z kryjówki by ulepszać swój okręt zdobywać amunicję i nową broń.

Opis Edytuj

Kryjówka ulokowana jest w dużej jaskini na południe od Port-au-Prince. Prowadzi do niej sekretne przejście z jednej plantacji trzciny cukrowej oraz tunel z La Dama en Rose. Wejście do jaskini znajduje się na morzu. U wejścia do jaskini ktoś pozostawił szalupę. Znajdują się tam stoiska sprzedawców u których Adéwalé może zakupić amunicję i ulepszenia statku.

Fauna Edytuj

W kryjówce można spotkać iguany.

Elementy do zbierania Edytuj

Na wysepce położonej u wyjścia jaskini znajduje się jedna skrzynia i porzucona żelazna maczeta.

Galeria Edytuj