Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kristen Bell

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Kristen Bell scfe.png

Kristen Bell

Kristen Anne Bell (ur. 18 Lipca w 1980r. w Detroit) – amerykańska aktorka telewizyjna i teatralna polsko-szkockiego pochodzenia.

Zdobyła sławę grając tytułową rolę w serialu Veronica Mars od roku 2004 do 2007. Pojawiła się w serialach takich jak The Shield, Deadwood czy Heroes, a także w filmach takich jak Pulse, Forgetting Sarah Marshall, Couples Retreat, oraz w jej głównej roli When in Rome. Bell otrzymała nagrody Satellite Award i Saturn Award. Była też kilka razy nominowana do stowarzyszenia Television Critics Association Awards i Teen Choice Awards.

W serii Assassin's Creed, Bell podkłada głos Lucy Stillman, jak i również jest jej modelem.

Model Lucy zmienił się znacząco w grach. W pierwszej części Assassin’s Creed ubrana jest w stosowny, elegancki ubiór do pracy. W Assassin’s Creed II jej ubranie jest luźniejsze, ma bardziej kształtną figurę, nieco zmienioną twarz i fryzurę, większe oczy, a także makijaż. Kolor oczu zmienił się z niebiesko-szarych na niebieskie. W Assassin’s Creed: Brotherhood znów zmienił się jej wygląd, jest bardziej podobna do Lucy z pierwszej części. Na ubranie z Assassin’s Creed II ma nałożoną brązową kurtkę, zostały zmienione także jej buty na sandały na obcasie.

Kbell likeness final.jpg

Koncept Kristen Bell i Lucy Stillman.

Prace nad Assassin's Creed

  • Assassin's Creed (2007) – Lucy Stillman
  • Assassin's Creed II (2009) – Lucy Stillman
  • Assassin's Creed: Brotherhood (2010) – Lucy Stillman

Ciekawostki

  • W wieku 11 lat postanowiła zostać wegetarianinem, mówiąc: "Zawsze byłam miłośnikiem zwierząt."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki