Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kody do Assassin's Creed: Brotherhood

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
ACB Na Grzbiecie Jednorożca.png

Ezio trzymający świecący miecz naprzeciwko jednorożca

W Assassin's Creed: Brotherhood kody zostały zaimplementowane w celu urozmaicenia rozrywki. Poszczególne zostają odblokowane po uzyskaniu stuprocentowej synchronizacji ze wszystkimi wspomnieniami dowolnej sekwencji. Kody mogą być jedynie używane w trakcie powtarzania wspomnień.

Aby uzyskać dostęp do kodów, z trybu powtórki należy przejść do ekranu pauzy, a następnie przejść do menu „Opcje”. Tam znajdziemy zakładkę „Kody”. Wybranie jej, wyświetli nam dostępne usprawnienia, które możemy zarówno aktywować jak i dezaktywować.

Ostrzeżenie: Podczas korzystania z kodów, funkcja zapisu stanu gry jest zablokowana.

Dostępne kody Edytuj

Nazwa kodu Wymóg Efekt uzyskiwany po aktywowaniu
Na grzbiecie jednorożca Ukończenie sekwencji 1. Modele koni zmieniają się na modele jednorożców, a większość broni uzyskuje dodatkowy efekt błyskawicy.
Stalowy tyłek 100% synchronizacji sekwencji 2. Postać nie jest podatna na żadne obrażenia.

Ciało postaci wciąż będzie reagować na przyjmowane ciosy, a efekt szumu interfejsu w chwili otrzymania obrażeń od upadków z wysokości pozostanie włączony.
Zabawa w zabijanie 100% synchronizacji sekwencji 3. Natychmiastowe zabójstwa podczas walki.
Emancypacja 100% synchronizacji sekwencji 4. Wszyscy rekruci w gildiach stają się kobietami.
Potężna gildia 100% synchronizacji sekwencji 5. Wszyscy nowo przyjęci rekruci bractwa od razu awansują do rangi asasyna.

Ciekawostki Edytuj

  • Ukończenie Sekwencji 8 ze stuprocentową synchronizacją odblokuje skórkę Desmonda. Jednakże nie jest traktowana ona jako kod blokujący funkcję zapisu gry, gdyż dostęp do niej można uzyskać z menu Odzienia;
  • Ponieważ wszystkie wspomnienia Sekwencji 1 są pozbawione celów dodatkowych, kod „Na grzbiecie jednorożca” jest jedynym kodem, który zostaje odblokowany wraz z normalnym przebiegiem wątku głównego;
  • Kod „Na grzbiecie jednorożca” nie nadaje efektu błyskawicy niektórym broniom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki