Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kingston

2795stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kingston (ikonka) (AC4BF).png
Kingston
  • Miejsce
Kingston by VectorPS3.png
  • Kingston w XVIII wieku
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • w 1693r.

Informacje dodatkowe
  • Cele do zabójstwa:
  • Współrzędne na mapie:
  • (623,172)
  • Tawerna (ikonka) (AC4BF).pngTawerny:
  • 1
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 18
  • Punkt widokowy (AC4BF).pngPunkty widokowe:
  • 9
  • Karty z szantami (ikonka) (AC4BF).pngKarty z szantami:
  • 6
  • Fragmenty Animusa (ikonka) (AC4BF).pngFragmenty Animusa:
  • 13

Kingston – miasto położone na wyspie Jamajka, stolica państwa o tej samej nazwie co wyspa.

Położenie Edytuj

Kingston leży na południowej części Jamajki. Miasto ma dostęp do Morza Karaibskiego. Na obrzeżach rosły kiedyś gęste lasy deszczowe.

Historia Edytuj

Miasto zostało założone przez Anglików w 1693 roku nieopodal zniszczonego kilka lat wcześniej Portu Royal. Kingston ciągnęło do siebie handlarzy niewolników i magnatów z całych Karaibów, gdyż mogli tam budować swoje plantacje i dworki. Po kilku latach Brytyjczycy zaczęli odbudowę Portu Rouyal, którego to dołączyli do nowego miasta. 

W 1717 roku do miasta przybył Bartholomew Roberts, który zbiegł z niewoli templariuszy. Laurens Prins - handlarz niewolnikami, postanowił przygarnąć mężczyznę. To nie spodobało się zarówno templariuszom, jak i asasynom, którzy potrzebowali Robertsa do dowiedzenia się więcej na temat obserwatorium. Do miasta przybył więc Laureano Torres – wielki mistrz zakonu templariuszy, który żądał oddania Robertsa. Prins jednak zauważył, że obaj mężczyźni są śledzeni przez asaynów - Edwarda Kenwaya i Jamesa Kidda. Tego samego dnia, asasyni zaatakowali posiadłość handlarza niewolników. Kenway zabił Prinsa, jednak Roberts uciekł.

W 1719 roku do miasta przybył gubernator Bahamów - Woodes Rogers i pirat, który skorzystał z amnestii - Benjamin Hornigold. Mieli oni się spotkać w mieście z Laureanem Torresem. Na spotkaniu, templariusze omawiali sprawę złapania Robertsa. W rozmowach przeszkodził im jednak Edward Kenway, który zaczął współpracować z Bartem. Templariusze jednak uciekli z miasta, a sam Kenway musiał pojedynkować się z niemałym oddziałem Brytyjczyków.

W 1720 roku do Kingston ponownie przybył Edward Kenway, jednak tym razem w charakterze więźnia. Sąd postanowił, że Kenway ma zostać powieszony. Gdy pirat został uwięziony w klatce, na ratunek przybyli mu asasyni – Ah Tabai i Adéwalé. Edward wiedział, że w więzieniu Brytyjczycy trzymają jeszcze Anne Bonny i Mary Read, które były przyjaciółkami Kenwaya. Asasyni zdołali uratować jedynie Anne, gdyż Mary umarła w wyniku choroby poporodowej.

W 1721 roku Woodes Rogers przestał pełnić rolę gubernatora Bahamów, dlatego zorganizował przyjęcie pożegnalne w Kingston. Do miasta przybył również Edward Kenway, który postanowił zabić Rogersa. Przebrał się on więc w strój Ruggiera Ferrara i dostał się na bal. Tam zdołał mocno zranić Woodes'a, lecz nie zabić.

W 1872 roku Kingston zostało stolicą Jamajki.

Charakterystyka miasta Edytuj

Kingston zostało urządzone w dosyć biednym stylu. Większość domów i budynków zbudowane zostały z drewna. Jedynie dworki bogatych kupców zostały ładnie urządzone. Nad miastem wznosi się kilka kościołów, a całe południe Kingston pokrywa plaża, na której zbudowano kilka pomostów. Na obrzeżach miasta leżą plantacje cukru i bawełny.
Kingston uliczka.jpg

Uliczka w Kingston

Walka templariuszy i asasynów Edytuj

Kingston nigdy nie było kuszące dla obydwu frakcji. Jendnak po wizycie Torresa w mieście, templariusze widzieli w mieście pewien potencjał. Jendak zanim zdołali wpłynąc w jakiś sposób na miasto, Torres został zabity. W Kingston mieściła się kryjówka asasynów dowodzona przez Antó. Razem z pomocą Edwarda Kenwaya, asasyn zdołał zabić Kennetha Abrahama, który był wysoko postawionym oficerem armii brytyjskiej i członkiem zakonu templariuszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki