Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kenneth Abraham

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kenneth Abraham – komandor armii brytyjskiej i członek zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Pochodził z arystokratycznej rodziny. Po ukończeniu szkoły wstąpił do armii, gdzie zaraz potem osiągnął rangę komandora. Jego dyscyplina i uwielbianie porządku szybko przywiodły go w szeregi templariuszy. Miał za zadanie utrzymywać ich wpływy w mieście Kingston na Jamajce, gdzie znajdywał się kantor asasynów pod wodzą Antó. Jego oddziały często napadały na ich kryjówkę. W zamian za to, asasyni organizowali liczne zamachy na niego samego. Zaraz potem wszedł on w posiadania klucza templariuszy, który chciał zdobyć kapitan piratów Edward. Zaczął on więc współpracować z asasynami, by zabić Kennetha i zdobyć klucz. Kenway i Antó zaczęli śledzić jednego z żołnierzy Abrahama, myśląc że to on. Doszli więc do posiadłości komandora. Wkrótce zorientowali się, że oficer przez nich śledzony to nie Kenneth. Edward odnalazł więc na terenie posiadłości prawdziwego Abrahama i zabił go.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Kenneth: Antó. Ile lat już walczymy? Twoi ludzie, w górach, z prymitywną bronią. I moja wspaniała armia. A jednak to ty żyjesz, a ja umieram...
  • Antó: Brakowało ci wiary w zwycięstwo.

Kenneth umiera, a Edward zaraz po odejściu Antó przeszukuje ciało Abrahama w celu odnalezienia klucza. Po chwili znajduje go i odchodzi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki