FANDOM

Spojler
PL Treasure HunterHQ
Ten artykuł zawiera spojlery, co oznacza, że posiada informacje i fakty dotyczące najnowszych wydań z serii Assassin's Creed. Jeśli nie chcesz wiedzieć o najnowszych wydarzeniach, zalecamy, abyś dalej czytał ostrożnie lub wcale.
Zalążek artykułu
PL Broken-heartedHQ
Ta strona to tylko zalążek i musi zostać rozszerzona. Możesz pomóc Assassin's Creed Wiki przez rozwinięcie jej.

Kassandra (ur. około 450 roku p.n.e w Sparcie; zm w 2018 roku) – grecka łowczyni nagród, z dynastii Agiadzi, będąca siostrą Alexiosa, córką Myrrine i Pitagorasa, wnuczką Leonidasa oraz potomkiem Isu, aktywna w czasie wojny peloponeskiej. Dzieliła symbiotyczne relacje z orłem Ikarusem oraz dzięki umiejętności Wzroku Orła mogła oglądać świat z perspektywy orła. Kassandra jako dziecko otrzymała od swojej matki Myrrine Fragment Edenu: urwany koniec włóczni Leonidasa.

W czasie swojej wędrówki Kassandra poznała filozofa Sokratesa.

Kassandra podczas swojej wędrówki odkrywa prawde o swoim ojcu. Jej prawdziwym ojcem jest sam Pitagors który dzięki przy pomocy Kostura Hermesa, jednego z Fragmentów Edenu przeżył jeszcze wiele lat. Pitagoras odkrył Antalntydę i poprosił  Kassandrę aby pomogła mu ukryć ją przed Czcicielami Kosmosa. W tym celu Kassandra musiała pokonać 4 mityczne stwory: Minotaura, Sfinksa, Cyklopa oraz Medusę. Po śmierci każdego z tych mitycznych stworów Kassandra wyciąga z nich Fragmenty Edenu które były potrzebne aby zapieczętować Atlandydę.

Kassandra umiera w miejscu gdzie zapieczętowała Atlandytę oddając kosturn Hermesa Layli Hassan w 2018 roku.

BiografiaEdytuj

Jako dziecko Kassandra została obdarowana złamaną włócznią Leonidasa, bronią Isu, jako pamiątka po matce. Ze względu na jej prestiżowy rodowód pokładano w niej wielkie nadzieje, aby sprostać sile i męstwu Leonidasa. Jednakże została skazana na śmierć w następstwie tragedii z własnym ojcem Nikolaosem, który osobiście przeprowadził egzekucję.

Przeżywając karę, Kasandra została zmuszona do życia na wygnaniu. Mieszkając w Kephallonii, stała się najemnikiem, co sprowadziło ją na Adrestię Barnabasa.

CiekawostkiEdytuj

  • Kassandra jest jedną z dwóch możliwych protagonistów w Assassin's Creed: Odyssey, wraz z Alexiossem. Bez względu na to, kogo wybierze gracz, obydwaj podzielają tę samą historię. Jednak nowelizacja gry wideo potwierdza, że to Kassandra jest kanoniczną bohaterką.
  • Zarówno Alexios, jak i Kasandra mają te same opcje romansu. Oznacza to, że możesz wybrać orientację seksualną swojej postaci.
  • Chociaż mamy do wyboru postać, którą możemy grać, to jednak Kassandra jest postacią kanoniczną w stosunku do serii.

Galeria Edytuj