FANDOM

Karty ze wspomnieniami Ishaka Paszy – zestaw dziesięciu elementów do zbierania, występujący w Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Są to dokumenty zawierające piśmiennicze świadectwa wezyra i asasyna Ishaka Paszy, rozsiane po różnych punktach orientacyjnych Konstantynopola, we wczesnym szesnastym wieku.

Mentor włoskich asasynów, Ezio Auditore da Firenze, miał możliwość zebrania wszystkich dziesięciu kart ze wspomnieniami na przełomie 1511 i 1512 roku. Skompletowanie tychże dokumentów pozwoliło mu odkryć znajdujący się wewnątrz świątyni Hagia Sophia grobowiec Ishaka Paszy, w którym asasyn znalazł i przywłaszczył sobie osobistą zbroję osmańskiego asasyna.

Rozmieszczenie Edytuj

Poniższy spis zawiera ilość stron do znalezienia w każdej dzielnicy.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do występujących w Assassin's Creed: Brotherhood zwojów Romulusa, strony ze wspomnieniami Ishaka Paszy nie mogły zostać przeczytane.
  • Mapa ujawniająca położenie wszystkich stron ze wspomnieniami mogła zostać nabyta w Konstantynopolu po zebraniu dwudziestu pięciu fragmentów danych Animusa.
  • Za zebranie wszystkich stron ze wspomnieniami gracz jest nagradzany osiągnięciemWarte tysiąca słów”.
Nazwa Jak uzyskać Punkty Trofeum
Worth a Thousand Words
Warte tysiąca słów
Zbierz wszystkie karty ze wspomnieniami Ishaka Paszy. 20 G PS3Bronze Brąz