FANDOM

Kampania
  • Miejsce
Kampania (panorama) (ACB) (by Kubar906).png
  • Panorama rzymskiej Kampanii
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Północno-wschodni Rzym
  • Rządzący:
  • Borgiowie
  • Frakcje:
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Flagi:

Kampania – lokacja w Assassin's Creed: Brotherhood. Jedna z dzielnic Rzymu.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Opis Edytuj

Kampania ulokowana jest w północno-wschodniej części Rzymu. Wzniesiono ją poza murami antycznego miasta, na terenie, gdzie niegdyś znajdowały się budynki pełniące drugorzędną rolę w życiu Rzymu.

Na terenie Kampanii postawiono kilka budynków o charakterze wojskowym. Ponadto swoje oddziały rozlokował tu francuski baron Octavian de Valois, który sam zamieszkał w wydzierżawionym mu przez Cesare Borgię starym zamku Castra Praetoria.

Borgiowie kierują życiem Kampanii z trzech wież, w których rozlokowani są podlegający im kapitanowie.

Architektura Edytuj

Domy w Kampanii nie różnią się niczym od tych z innych części Rzymu. Starożytni oraz szesnastowieczni właściciele Wiecznego Miasta wznieśli tu niegdyś kilka okazałych budowli, z których wybrane przedstawiono w tabeli poniżej.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Colle Quirinale.png Colle Quirinale Jedno z siedmiu wzgórz, na których założono Rzym.
2. Caserma di Alviano (ACB) (by Kubar906).png Caserma di Alviano Koszary najemników szkolonych przez Bartolomeo d'Alviano.
3. Pola w Kampanii (ACB) (by Kubar906).png Pola uprawne Pola należące do farmerów, zaopatrujące Rzym w żywność.
4. Obozy francuskie w Kampanii (ACB) (by Kubar906).png Obozy francuskie Kwatery żołnierzy służących pod rozkazami barona de Valois.
5. Castra Praetoria 1.png Castra Praetoria Siedziba najpierw gwardii pretoriańskiej, a potem barona de Valois.
6. TrajanMarket.jpg Mercati di Traiano Najstarsze miejsce handlu w Rzymie, założone za czasów cesarza Trajana.
7. Terme di Diocleziana.png Terme di Diocleziano Jedne z łaźni rzymskich założone przez cesarza Dioklecjana.

Sklepy Edytuj

Na terenie Kampanii znajdują się:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki