Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kamieniołom

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wejście do Podziemi.png
Kamieniołom
  • Miejsce
Kamieniołom.png
  • Jedna z większych komnat w kamieniołomie.
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:

Informacje historyczne
  • Data opuszczenia:
  • Nie został opuszczony

Informacje dodatkowe
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 13

Kamieniołom – miejsce, występujące w DLC do Assassin's Creed: UnityDead Kings, podziemna dzielnica Franciady.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Historia i opis Edytuj

Z kamieniołomu tego wydobywano budulec jakim jest kamień. Gdy zapas cennego materiału się skończył opuszczono go i szybko zaczął służyć za azyl wszelkiego rodzaju wyrzutkom. Kamieniołom składa się z sieci korytarzy i czterech większych pomieszczeń. Oprócz tego są bezpośrednio połączone z katakumbami pod Franciadą. Do kamieniołomu prowadzą cztery podziemne wejścia.

W grze Edytuj

W kamieniołomie swoje wykopaliska prowadził Philippe Rose. Znalazł on tam kamienny ryt przedstawiający klucz do świątyni Pierwszej Cywilizacji. Wykopaliska odwiedził również Napoleon Bonaparte.

Kamieniołom służył za kryjówkę Léona – sieroty z Franciady. Przechowywał on tam broń gilotynową, którą podarował później Arnu. Podczas jednej z jego wizyt w kamieniołomie złapali go łupieżcy i próbowali zabić. Przeszkodził im w tym jednak Arno, który zabił jego oprawców. By wydostać się z podziemi asasyn musiał odnaleźć zablokowane wyjście na powierzchnię, otworzyć je i wydostać się na zewnątrz.

Kamieniołom jest dostępny do swobodnego zwiedzania po ukończeniu misji „Mól książkowy”. Mapa tego miejsca jest odblokowywana po zsynchronizowaniu się z punktem widokowym na młynie.

Elementy do zbierania Edytuj

Na terenie kamieniołomu można znaleźć cztery bikorny Napoleona, trzy artefakty i 13 skrzyń ze skarbami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki