Fandom

Assassin's Creed Wiki

Julien du Casse

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Broń palna, biała, armaty, granaty. Chętnie dostarczę wszystko, co może posłużyć do wyrządzenia bliźniemu krzywdy.”
―Julien du Casse o swojej pracy dla templariuszy, 1715 r.[src]

Julien du Casse (1682-1715) – francuski i hiszpański korsarz oraz członek zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Julien urodził się we Francji. Już za młodu wstąpił do marynarki francuskiej i walczył w wojnie o sukcesję hiszpańską. W czasie jej trwania, du Casse zaczął pracować dla hiszpańskiego króla, który był sojusznikiem Francji.

Przystąpienie do templariuszy Edytuj

Po zakończeniu wojny Julien postanowił nie porzucać marynarki hiszpańskiej. Wyruszył więc na Karaiby, gdzie zaczął pracować dla gubernatora Kuby Laureano Torresa. Zaraz potem razem z Woodesem Rogersem i Duncanem Walpole'em przystąpił do zakonu templariuszy. Później uczestniczył w przesłuchiwaniu Mędrca i walce z asasynami. Zaraz potem on i Torres odkryli, że prawdziwy Duncan Walpole nie żyje, a ten, którego przyjęli do zakonu to pirat Edward Kenway. Templariusze wsadzili go więc na statek należący do floty skarbów i wysłali do miasta Sewilli. Później du Casse osiedlił się na wyspie o nazwie Wielka Inagua, gdzie przygotowywał się do dosyć długiej podróży.

Śmierć Edytuj

Szaleniec 3 by VectorPS3.png

Śmierć Juliena

W tym samym czasie Kenway uwolnił się i przejął jeden z okrętów floty skarbów. Następnie on i Thatch postanowili zdobyć galeon, należący do du Casse. Kiedy Kenway się o tym dowiedział, postanowił zabić Juliena, gdyż bał się, że ostrzeże on resztę templariuszy o nim i jego piratach. Kenway zlokalizował Juliena na galeonie, a następnie zabił go.

Ostatnie słowa Edytuj

  • EdwardPamiętasz prezent, który mi dałeś? Pasuje jak ulał
  • Julien(Kurwi synu!) Jesteś szybki jak kula z muszkietu i rozumu masz tyle co ona.
  • Edward: Przykro mi, kolego, ale nie mogę ryzykować, że opowiesz swoim przyjaciołom templariuszom, że wciąż kręcę się w pobliżu.
  • Julien: Żal mi ciebie, (bukanierze). Po tym wszystkim co widziałeś, co zdradziliśmy ci na temat naszego zakonu, ty wciąż trzymasz się życia głupca i bezmyślnego zbira.

Edward zabiera klucz Julienowi.

  • Edward: Co to takiego?
  • JulienDrobna kradzież to wszystko, na co cię stać? Nasza wizja nie mieści się twoim ciasnym umyśle? Wszystkie imperia na ziemi – Obalone! Wolny i otwarty świat, bez takich pasożytów jak ty! (Oby pochłonęło cię piekło, które sam stworzysz!)

Ciekawostki Edytuj

  • Wygląd Juliena jest oparty na ilustracji przedstawiającej bukaniera z książki Howarda Pyle'a.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Julien du Casse

  • D:

    3 wiadomości
    • Taak, tylko dlaczego błąd w informacjach napisałeś na subforum o temacie: "Wielkie błędy ortograficzne"? 
    • Ponieważ miał wuja o takim samym imieniu ,który też był piratem i urodził się w tym roku. Dlatego niektórzy piszą że urodził si...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki