Fandom

Assassin's Creed Wiki

Julian

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Julian (ur. ?; zm. 1712 w Bristolu) – zbir z Bristolu, przyjaciel rodziny Cobleighów i pierwszy cel Edwarda Kenwaya.

Biografia Edytuj

W 1711 roku wraz z Tomem i Sethem Cobleighami postanowił uprowadzić pewną młodą damę z gospody, uprzednio spijając ją alkoholem. Młodzieniec Edward Kenway próbował im w tym przeszkodzić. Wdali się w bójkę i trójka oprychów pokonałaby go, gdyby nie zjawiła się Caroline Scott, która okazała się panią dziewczyny, którą chcieli uprowadzić. Nocy tego samego dnia Julian wraz z Cobleighami zabił z zemsty kilka owiec ze stada ojca Edwarda. Pewnej nocy w 1712 roku wraz z Tomem, Sethem, templariuszem Wilsonem i kilkoma innymi zbirami zamierzali napaść na dom rodzinny Kenwayów licząc, że Edwarda już nie będzie (miał wypłynąć tego dnia w morze). Okazało się jednak że jego statek wypływa następnego dnia, więc Edward wrócił do domu, gdzie zobaczył podpalaczy. Młodzieniec próbował ich obezwładnić, lecz Julian go pobił. Mimo że był zamaskowany, Kenway rozpoznał go po jego butach. Wilson powstrzymał jednak Juliana przed zabiciem Edwarda. Po zakończonej robocie podpalacze udali się do miasta by zrobić sobie alibi. Edward z góry wiedział, że Julian uda się do gospody i tam się na niego zaczaił. Gdy tylko oprych wszedł do środka, Edward pchnął go śmiertelnie wiszącym na ścianie ozdobnym pałaszem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki