Fandom

Assassin's Creed Wiki

Juhani Otso Berg

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Juhani Otso Berg (ur. 17 czerwca 1985) – były członek elitarnych sił specjalnych wojsk Finlandii, templariusz i dowódca oddziału operacyjnego tegoż zakonu. W 2012 roku został wprowadzony do Wewnętrznego Sanktuarium zakonu templariuszy. W Assassin's Creed IV: Black Flag Analityk Abstergo Entertainment może znaleźć w jednym komputerze raport o Otso.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Berg urodził się 17 czerwca 1985 i mieszkał w stolicy Finlandii. W 2009 roku urodziła mu się chora na mukowiscydozę córka Elina. Juhani był do 2010 roku członkiem elitarnych sił specjalnych wojsk Finlandii lecz porzucił tę pracę i został dobrze płatnym najemnikiem by zarobić na leczenie córki. W 2010 roku w jego domu zjawił się Warren Vidic który zaoferował mu pigułkę która wyleczy jego córkę w zamian za przystąpienie do Projektu Animi. Berg zgodził się lecz zabił jednego z ludzi Vidica, który przestraszył jego córkę.

Zostanie templariuszem Edytuj

12 października 2012 roku, razem z innymi rekrutami przybył do rzymskiej placówki Abstergo Industries, gdyż zostali oni docenieni przez Warrena Vidica. Przedostali się oni do drugiego poziomu projektu Animi. Jako jeden z nich, Juhani został wtajemniczony w wojnę między templariuszami a asasynami i został też powiadomiony, że nie można się już wycofać.

28 października, Juhani został oficjalnym członkiem zakonu templariuszy, dzięki docenieniu ze strony Wewnętrznego Sanktuarium. 8 listopada, Ctibor Hašek napisał raport do wysoko postawionych rangą templariuszy, w którym przedstawił Berga jako kandydata do Wewnętrznego Sanktuarium zakonu. Jednakże, Ctibor zaznaczył, iż jego córka jest jego jedyną słabością.

16 listopada, Berg został wysłany przez Laetitię England do Nowego Jorku, gdzie został wykradziony jeden z artefaktów strzeżonych przez Abstergo. Na miejscu Juhani natknął się na Daniela Crossa, który został raniony przez Desmonda Milesa. Cross zaatakował Berga, gdyż miał kolejny ze swoich ataków Efektu Krwi. Juhaniemu udało się go zneutralizować i przewieźć do Abstergo. Dziewięć dni później wrócił na chwilę do domu, by spędzić trochę czasu ze swoją córką.

Najazd na Florencję Edytuj

ACi-Kaboom.jpg

Juhani podczas wybuchu we Florencji

28 listopada 2012 roku, Juhani prowadził drużynę Sigma w ataku na bazę asasynów we Florencji. Przywódca tamtejszych skrytobójców, Adriano Maestranzi zdetonował bombę ukrytą w kryjówce, która zabiła całą drużynę Sigma i poparzyła twarz Berga, któremu została po tym blizna. Według zaktualizowanego raportu na jego temat zabił wtedy trzech asasynów i nie powinien być obarczany winą za utratę zespołu. Cała misja miała na celu zabicie Harlana T. Cunninghama, jednakże ten zdołał uciec. Mimo to, Juhani został pochwalony przez swoich przełożonych.

Mistrz templariuszy Edytuj

ACR Berg Injection.png

Daniel Cross wstrzykuje Juhaniemu nadajnik

6 grudnia 2012 roku, Juhani Otso Berg został wprowadzony do Wewnętrznego Sanktuarium zakonu templariuszy, gdy zaprowadzono go do ukrytej komnaty w placówce Abstergo. Tam spotkał on Laetitię England, która mianowała go mistrzem templariuszy, a Daniel Cross wstrzyknął mu nadajnik, dzięki któremu templariusze będą mogli śledzić jego ruchy.

Cztery dni później, Juhani wziął udział w spotkaniu z Warrenem Vidiciem, Laetitią, Danielem Crossem i kilkoma innymi członkami zakonu, w związku z odnalezieniem mistrza asasynów, Williama Milesa w Kairze w Egipcie. Juhani wyruszył tam, by go porwać i przywieźć do rzymskiej placówki Abstergo, co udało się prowadzonej przez niego odnowionej drużynie Sigma 12 grudnia 2012 roku.

Podróż do Indii i rozpad Drużyny Sigma Edytuj

1 listopada 2013 roku Berg poszukiwał diamentu Koh-i-Noor. W tym celu próbował ochronić pracownika MyShore Tech Jota Soory. Jednak 3 listopada asasyni Siobhan Dhami i Jhadsipa Dhami porwali jego i zabrali hełm-animus, znany jako urządzenie Brahman. Następnego dnia Berg wraz z templariuszami przeprowadził ataki na dwie placówki asasynów. Zabili Jhadsipa Dhami i odzyskali urządzenie. Jeszcze tego samego miesiąca Laetitia England rozwiązała Drużynę Sigma i przydzieliła jej członków do Projektu Feniks, co spotkało się ze sprzeciwem Berga. Juhani podróżował później po całym świecie kierując templariuszami w walce z asasynami.

Atak w Rotterdamie Edytuj

W lutym 2014 roku Berg poprowadził agentów templariuszy, by odebrali Puzdro Prekursorów, które dwaj asasyni Harlan Cunningham i Arend Schut ukradli z kryjówki w Rotterdamie. Udało im się to zrobić, choć znaczna część zespołu zginęła, a asasyni uciekli.

Poszukiwanie Ankh Edytuj

W maju 2014 roku Berg przybył do Essen, gdzie poszukiwał Ankhu, lecz trop okazał się błędny. Potem udał się na Kubę, gdzie dowodził wykopaliskami na terenie Obserwatorium.

Nadzór nad Abstergo Entertainment Edytuj

W październiku 2014 roku po ataku na tajne laboratorium templariuszy, Berg poprosił Laetitię England o przywrócenie Drużyny Sigma, na co ta się zgodziła lecz nie mogła mu zwrócić najważniejszej agentki Violet da Costa, gdyż ta zabezpieczała Abstergo Enterteiment. Berg pojechał zatem do Montrealu, by pomóc jej ochronić placówkę, która mogła być celem ataku. Razem z nią i Melanie Lemay przyjęto wtedy do zakonu technika, który badał wspomnienia Shaya Cormaca, na których naciskał Berg, i które na jego prośbę wysłano asasynom ku przestrodze.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki