Fandom

Assassin's Creed Wiki

Juan Vedomir

2719stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Juan Vedomir (ur. ?, zm. 11 czerwca 1747) – hiszpański biznesmen z Altei i zdrajca zakonu templariuszy. Dostał się w posiadanie dziennika Edwarda Kenwaya, który zawierał szczegółowe, ale mocno zakodowane badania co do lokalizacji Wielkiej Świątyni.

Biografia Edytuj

W 1747 wielki mistrz zakonu templariuszy rytu brytyjskiego, Reginald Birch, rozkazał Haythamowi Kenwayowi zabić Vedomira za zdradę. Haytham wyjechał do Altei, gdzie pozwolono mu wejść do willi Vedomira pod pozorem wytwórcy serów z Genui. Vedomir powitał go w swoich komnatach, ale szybko zauważył angielski akcent Haythama. Mimo że Hiszpania i Anglia były w stanie wojny, Vedomir nie zgłosił żadnych podejrzeń na jego oszustwa, twierdząc, że „lubi myśleć, że jest ponad interesy królów”.

Vedomir zaczął smakować ser, który Haytham przywiózł ze sobą. Wtedy Anglik zdjął z szyi chustę i zawinął w nią dublona. Kiedy tylko Juan zdał sobie sprawę, że ser pochodzi od lokalnego wytwórcy Vareli, stał się wrogi Haythamowi, który skręcił chustę w garotę i udusił zdrajcę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki