Fandom

Assassin's Creed Wiki

John de la Tour

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

John de la Tour – członek zakonu asasynów, który jako pierwszy z nich przybył w roku 1707 do Nowego Świata.

Biografia Edytuj

Przybycie do kolonii Edytuj

John z polecania francuskiego bractwa asasynów przybył do kolonii w celu odszukania artefaktów Prekursorów. Próbował zbudować siatkę informatorów i szpiegów.

Poznanie i współpraca z Achillesem Edytuj

W 1740 John spotkał Achillesa Davenporta – ucznia Ah-Tabaia. Przybył on w podobnym celu do kolonii co on. Szybko połączyli siły i zaczęli aktywnie działać na rzecz bractwa. W 1744 roku asasyni ruszyli do Quebecu, aby odszukać Mathieu Leveillego, niewolnika z Martyniki, który został zakupiony przez władze francuskie, aby pracował jako kat. Miał on wiedzę na temat Pierwszej Cywilizacji. Niestety zmarł on jakiś czas temu. Przypadkowo John z Achillesem trafili na aukcję niewolników, gdzie John zakupił młodą niewolnicę. Kiedy zapytano jak chce się nazywać odparła, że Abigail.

Oblężenie Louisbourga Edytuj

W 1745 roku John natrafił na ślad Nicolasa Courta – hermetysty i znawcy mitologii Indian. Liczył, że odnajdzie on pozostałości po Prekursorach. Udając pana i niewolników John wraz z Abigail i Achillesem dostał się do miasta i rozpoczął poszukiwania. Wtedy nastąpił atak Brytyjczyków na miasto. John z Achillesem ruszyli do walki. Po pewnym czasie oddał Achillesowi swoje szaty i powiedział mu, że czas założyć bractwo w koloniach i ostrzegł przed templariuszami. Potem rzucił się samotnie w wir walki, aby dać czas Abigail i Achillesowi na ucieczkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Connor może nosić jego strój, jeśli gracz odblokuje dodatek The Hidden Secrets Pack.
  • John posiadał także inny strój, który został przekazany Achillesowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki