Fandom

Assassin's Creed Wiki

John Standish

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

John Standish (ur. 16 sierpnia 1975 w Maryland; zm. 26 listopada 2013 w Montrealu) – Mędrzec, technik oraz "wtyka" asasynów w montrealskiej placówce Abstergo Entertainment.

Jako szef działu technicznego Abstergo Entertainment, John miał dostęp do wszystkich poziomów zabezpieczeń oraz mógł nimi kontrolować. Lecz nawet z takimi przywilejami, używał pracowników Abstergo do zdobywania poufnych informacji.

Biografia Edytuj

Wykorzystując asasynów Edytuj

John zawarł sojusz z Shaunem Hastingsem i Rebbecą Crane, w celu infiltracji montrealskiej placówki Abstergo Entertainment. Shaun i Rebecca chcieli się dowiedzieć, co stało się z ciałem Desmonda Milesa. John wykorzystał sojusz do wcielenia w życie planu odrodzenia Juno, swojej żony za czasów Pierwszej Cywilizacji.

W ciągu pierwszych kilku tygodni infiltracji, John poprosił niewielu pracowników o przysługę. Zawsze otrzymywał odpowiedź odmowną. Ostatecznie, 29 października do placówki przybył nowy analityk, który zaczął pomagać Johnowi.

Najpierw John wydawał mu polecenia za pomocą komunikatora, z czasem zaczął dawać mu dostęp do zabezpieczonych pomieszczeń, by zdobyć potrzebne pliki, które później analityk przekazywał Rebece.

Po kilku atakach hakerskich w firmie, Abstergo zaczęło podejrzewać analityka o infiltrację, więc przeniesiono cały zespół badawczy do "Bunkru" w piwnicy obok serwerowni. John, nie chcąc stracić pomocnika, oznajmił szefowej zespołu badawczego, Melanie Lemay o tym, że sam wytropi hakerów. Będąc w stałym kontakcie z analitykiem, zaprowadził on pomocnika do głównego pomieszczenia serwerowni, jednocześnie odciągając uwagę Melanie. Później John czekał, aż Juno przejmie ciało jego współpracownika. Jednakże, jego plan mu się nie udał, a Juno pozostała w swojej formie. Wściekły technik zaczął się denerwować, a analityk wrócił do Animusa.

Śmierć Edytuj

Śmierć Johna.png

Śmierć Johna, widziana przez otrutego analityka (widok odwrócony)

Wkrótce potem, John zszedł na dół do bunkra analityka, by wstrzyknąć truciznę do jego krwiobiegu, w nadziei, że Juno wstąpi w jego osłabione ciało. Było to także pierwsze spotkanie twarzą w twarz analityka z Johnem. Okazało się wtedy, że szef działu technicznego jest jedną z inkarnacji Aity. Jego twarz przypominała analitykowi Bartholomewa Robertsa tak bardzo, że analityk wysunął takie stwierdzenie, iż zerwano piratowi twarz i przyszyto ją Johnowi. Po chwili do bunkra analityka wpadli ochroniarze, w celu aresztowania Johna. Szef działu technicznego nie chciał jednak opuścić broni, więc ochroniarze zabili go.

Ostatnie słowa Edytuj

Analityk wychodzi z Animusa.

  • John: Pobudka, pobudka! My chyba nie zostaliśmy sobie oficjalnie przedstawieni... przynajmniej w tej epoce. (śmieje się) Szkoda, że nie mogę wyjaśnić tych wszystkich osobliwych wydarzeń, ale mam mało czasu. Dość powiedzieć, że dane ci było spotkać moją ukochaną Juno. A ja przez krótką chwilę myślałem, że zajmie na twoje kruche ciało. Ale coś poszło źle. I ona gdzieś tam jest. Odpłynęła. Och... była kiedyś wspaniała. Reprezentowała rasę pięknych i doskonałych stworzeń. To one dały początek temu gatunkowi. Wiesz o tym? Twój lud był ich narzędziami. Tylko do tego zawsze się do tego nadawaliście się. I tym powinniście zostać! I mam nadzieję, że pewnego dnia tak się stanie. Bo świat jest już niemal gotowy na jej powrót! Omotany. Przysposobiony na jej drugie nadejście!

Słychać ochronę Abstergo.

  • John: Ach... Oho, ho... Idą tu! Ci templariusze. A może to tym razem asasyni. Głupcy jedni i drudzy.

John wstrzykuje analitykowi truciznę.

John: Zazdroszczę ci! To jej życzeniem było, abym się tu pojawił i ją powitał. To jej eksperyment sprawił, że odrodziłem się, jako jedno z tych... stworzeń.

Ochrona wysadza drzwi, siła wybuchu powala Johna, który zaraz wstaje, wchodzi ochrona.

  • John: Ach!
  • Ochroniarz 1: Nie ruszać się! Połóż się na plecach! Już!
  • Ochroniarz 2: On ma broń!
  • John: Prowadź mnie w cień, ukochana! Jestem twoim narzędziem!
  • Ochroniarz 1: Odłóż pistolet!
  • Ochroniarz 2: Rzuć!
  • Ochroniarz 1: Rzuć broń!

John odwraca się oraz celuje do ochroniarzy, a jeden z nich strzela i zabija Johna.

Ciekawostki Edytuj

  • John nosi taki sam naszyjnik z wizerunkiem kobiety, jaki nosił Bartholomew Roberts, jedna z poprzednich inkarnacji Aity;
  • Na terenie placówki Abstergo Entertainment zostało porozlepiane 20 karteczek przylepnych, które były "Orędziem instrumentów pierwszej woli" spisanym przez wiernego wyznawcę. Prawdopodobnie tym wiernym wyznawcą jest właśnie John.

Więcej w Fandom

Losowa wiki