Fandom

Assassin's Creed Wiki

Jim Holden

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jim Holden – żołnierz armii brytyjskiej i przyjaciel Haythama Kenwaya.

Biografia Edytuj

W młodości służył u Edwarda Braddocka, gdzie poznał templariusza Haythama Kenwaya. Ten zatrudnił go jako swojego prywatnego woźnicę. Holden szybko stał się najbliższym przyjacielem Kenwaya.

Podczas pobytu Haythama w Ameryce, Jim dowiedział się gdzie mieszka jego siostra – Jenny. Od razu przekazał tę wiadomość Haythamowi. Obaj ruszyli na poszukiwania. Podczas ratowania Jenny, Holden został porwany przez eunuchów i przewieziony przez nich do Egiptu, gdzie wykastrowali go i zakopali w piasku. Stamtąd uratował go Haytham, który razem z uratowaną siostrą zaopiekował się nim.

Wkrótce potem okazało się, że to Reginald Birch – przywódca templariuszy i nauczyciel Haythama, był zaangażowany w porwanie Jenny. Od razu on i Kenway ruszyli do jego pałacu we Francji, gdzie po krótkiej walce zabili go.

Niedługo potem Jim Holden popełnił samobójstwo. W liście do Haythama napisał, że zrobił to z powodu tego, co przytrafiło mu się w Egipcie.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy na początku gry Desmond uruchamia wielką świątynię to jego ojciec kładzie mu rękę na ramieniu i mówi synu, a kiedy Desmond się odwraca nie widzi już ojca tylko Holdena, który zwraca się do niego sir.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki