FANDOM

Jelenie – rodzina ssaków zamieszkujących Europę, Amerykę Północną, Azję oraz Afrykę. W grze Assassin's Creed III występują także łosie, które są jednymi z największych gatunków rodziny jeleniowatych.

Opis Edytuj

Jest to średniej wysokości, płochliwe stworzenie, które mieszka na terenach Pogranicza. Jelenie są spokojnymi zwierzętami, ale także szybkimi, dzięki czemu łatwo uciekają drapieżnikom.

Trofea, które można uzyskać z jelenia Edytuj

Jendakowoż, gdy Ratonhnhaké:ton zastrzeli jelenia za pomocą łuku lub pistoletu, to uzyska on uszkodzoną skórę jelenia.

Historia Edytuj

Renesans we Włoszech Edytuj

W 1500 roku ówczesny papież, Rodrigo Borgia, został zaatakowany przez jelenia podczas polowania.

Osiemnastowieczne Stany Zjednoczone Edytuj

Asasyn z plemienia Kanien'kehá:ka, Ratonhnhaké:ton umiał polować na jelenie i walczyć z samcami łosi. Pozyskiwał z nich cenne surowce, które później mógł sprzedać lub wykorzystać do rozbudowania domostwa Davenporta.

Dwudziestowieczna Rosja Edytuj

Rosyjski asasyn, Nikołaj Orłow uczył swojego syna, Innokentiego polować na jelenie. Jednakowoż Innokentiemu trudno było zabić jelenia strzałem z muszkietu, by zakończyć cierpienie rannego zwierzęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki