Fandom

Assassin's Creed Wiki

Jaskinie Maijishan

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jaskinie Maijishan
  • Miejsce
Ucieczka wspomnienie by DarknessEyes23.png
  • Grafika przedstawiająca jaskinie Maijishan w bazie danych Helixa
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Góra Maiji, prowincja Gansu, Chiny
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Buddyści
  • Data założenia:
  • III i IV wiek
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • posągi Maijishan
  • Cele do zabójstwa:

Jaskinie Maijishan – dawna kryjówka asasynów, a później więzienie templariuszy i miejsce występujące w Assassin's Creed Chronicles: China.

Assassin's Creed Chronicles: China Edytuj

Opis i historia Edytuj

Jaskinie te znajdują się w górze Maiji, w prowincji Gansu, w północno-zachodnich Chinach, i jest ich ponad dwieście. Zostały wykute w czerwonym wapieniu. Powstały one na przełomie III i IV wieku naszej ery, w okresie panowania późnej dynastii Qin.

Przemieszczanie się po górze i jaskiniach ułatwia szereg drewnianych podestów.

W tych jaskiniach znajduje się ponad siedem tysięcy rzeźb buddyjskich i tysiąc metrów kwadratowych malowideł ściennych.

W grze Edytuj

Z początku jaskinie te były wykorzystywane przez asasynów jako kryjówki, jednak gdy Tygrysy doszły do władzy przepędziły stamtąd swoich wrogów i przekształciły to miejsce w więzienie, którym władał Gao Feng.

W 1526 roku po pojmaniu przez ludzi Gao do więzienia tego trafiła Shao Jun. Uciekła jednak uwalniając po drodze innego więźnia, Hong Liweia i zabijając Gao Fenga.

W jednej z jaskiń asasyni przechowywali swoje zwoje, których jednak nie odnaleźli templariusze. Podczas ucieczki z jaskiń zabrała je z powrotem Shao Jun.

W sumie na terenie jaskiń umieszczonych jest 15 odłamków animusa, dwie skrzynie ze zwojami oraz jeden punkt widokowy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki