Fandom

Assassin's Creed Wiki

Jamie Colley

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jamie Colley (1744-?) – lekarz i członek bractwa asasynów. Mieszkał w Nowym Jorku w dzielnicy zachodniej.

Biografia Edytuj

Jamie urodził się jako syn pracownika stoczni, Jamesa Colleya. Jego matka pracowała na plantacji w południowych koloniach. Uczęszczał przez 3 lata do Trinty School, gdzie został opisany przez nauczycieli jako bardzo dobry uczeń. Odszedł jednak ze szkoły aby zarabiać pieniądze.

Nałożono na niego parę grzywn za włóczęgostwo. Pracował później dla różnych przedsiębiorców, a potem został asystentem miejscowego lekarza. Po Wielkim Pożarze Nowego Jorku w 1776r. Jamie podjął pracę w dzielnicy dotkniętej pożarem pomagając chorym i bezdomnym ludziom. Jamie został zmuszony do walki z epidemią na własną rękę z ograniczonych środków z powodu biedoty mieszkańców dzielnicy. Po przyjeździe Connora do miasta Jamie poprosił go o pomoc w pomaganiu mieszkańcom dzielnicy. Connor spalił zainfekowane koce, zabił wściekłe psy oraz zaprowadził chorych na ospę do kliniki.

Jednak grupa templariuszy zaatakowała klinikę. Dzięki instrukcjom Connora oraz z pomocą asasynów Jamie przygotował zasadzkę. Po walce Connor wyznał mu prawdę o templariuszach i ich zamiarach. Jamie dołączył wtedy do Bractwa. Pomagał Connorowi w dostaniu się do Fortu George. Jego dalsze losy są nieznane.

Ciekawostki Edytuj

  • Jamie w walce używa broni ciężkiej.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki