Fandom

Assassin's Creed Wiki

Jacob Zenger

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nie wiem, kim jesteś, ale jeśli będziesz potrzebował mojej pomocy, to chętnie ci jej udzielę.”
―Jacob do Connora
 Jacob Zenger – dezerter wojsk jegrów oraz członek zakonu asasynów.

Wczesne życie Edytuj

Zenger urodził się nieopodal Mannheim (dzisiejsze zachodnie Niemcy). Miał trzynaściorgo rodzeństwa, a jego ojciec był rolnikiem. Rodzina Jacoba była biedna i mało szanowana. Zenger jednak chciał być kimś więcej niż tylko marnym rolnikiem, więc zaciągnął się do wojska. Tam służył przez kolejne kilka lat, aż zdołał naprawdę dorosnąć. Niedługo później ożenił się z kobietą o imieniu Wilhemina, z którą miał jednego syna. W końcu wybuchła rewolucja amerykańska, więc tak jak wielu Hesyjczyków został wysłany do koloni. Tam miał wspierać Brytyjczyków, jednak postanowił zdezerterować. Wyruszył więc z Nowego Jorku, kupił gdzieś w Ameryce kawałek ziemi i tam uprawiał ziemię. Po kilku słabych plonach opuścił ziemię i wrócił do Nowego Jorku, gdzie został zatrudniony na stanowisko ochroniarza. Po wyprawie do kolonii, jedyne czego chciał to zobaczenie znów swojej żony i syna.

W imię bractwa Edytuj

Wyzwalanie

Zenger Connor.png

Zenger wyjaśnia Connorowi plan

Około roku 1777 we wschodniej dzielnicy Nowego Jorku, Brytyjczycy wprowadzili stan wojenny. Żołnierze wykonywali publiczne egzekucje, a wszystkie informacje przekazywali za pośrednictwem kurierów lub oddziałów milicji. Zengerowi się to nie spodobało, więc sprzeciwiał się temu na różne sposoby - kradnąc listy kurierów, podsłuchując czy walcząc. Posiadał on już grupkę ludzi gotowych do walki, lecz było to za mało. Wkrótce do Nowego Jorku przybył Connor Kenway. Postanowił on dołączyć do ruchu oporu Zengera. Zaczął więc on zbierać informacje na temat człowieka, który jest odpowiedzialny za stan wojenny. Pomagał on też ludziom, którzy byli karani za drobne przewinienia.

Wkrótce Connor wrócił do tawerny, gdzie zastał Jacoba. Podczas gdy Mohawk ratował ludzi, Zenger zbierał informacje na temat celu. Okazało się, że jest w porcie otoczony przez brytyjskich żołnierzy. Jacob wpadł na pomysł, żeby on i jego ludzie przebrali się za Brytyjczyków i odstawili Connora do portu pod postacią więźnia. 

ZengerAsasyn.png

Zenger i Connor nad zabitym Templariuszem

Po dotarciu do portu, Jacob i reszta zauważyli na jednym ze statków lidera żołnierzy. Podeszli więc bliżej, aż w końcu wywołali walkę, w której umarł lider oraz wszyscy inni Brytyjczycy. Zenger spytał się Connora, kim był ten człowiek. Asasyn odparł, że był to człowiek rządny władzy, który kierował się ideałami swych braci, czyli templariuszem. Jacob obiecał Kenwayowi swoje usługi i dołączył do bractwa.

Dalsze losy rewolucji Edytuj

Zenger dołączył do Asasynów, gdzie oprócz Connora byli Stephane Chapeau, Duncan Little, Deborah Carter, Jamie Colley i Clipper Wilkinson. Razem z nimi wyzwalał kolonie z pod wpływów Templaiuszy. W szóstkę pomagali ludziom, zabijali templariuszy, dawali wolność i walczyli z Koroną. Czasem również pomagali Connorowi w jego akcjach.

W pogoni za Lee Edytuj

ConnorzZengerem.png

Jacob dołącza do Asasynów

W 1781 roku Connor Kenway postanowił włamać się do Fortu George, aby znaleźć i zabić Charlesa Lee – przywódcę templariuszy. Dostał się tam podziemną siecią tuneli. Po zapaleniu ognia sygnałowego, francuskie statki zaczęły ostrzeliwywać fort, doprowadzając do chaosu. Wtedy pojawili się Asasyni (razem z Jacobem), którzy próbowali zyskać trochę czasu dla Connora. Ostatecznie Lee nie był w forcie, a Kenway zdołał zabić swojego ojca - Haythama Kenwaya.

Dalsze losy Zengera są nieznane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki