Fandom

Assassin's Creed Wiki

Hilary Flint

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hilary Flint – członek zakonu templariuszy. Walczył z mistrzynią asasynów Rhoną Dinsmore w Hawanie.

Biografia Edytuj

W 1717 roku przybył do Hawany, gdzie dostał zadanie od wielkiego mistrza templariuszy. Miał rozbić tamtejszą kryjówkę asasynów pod wodzą Rhony Dinsmore. Organizował on więc liczne ataki na jej kantor. W czasie walk Rhona i Hilary zaczęli się w sobie podkochiwać, jednak nie przyznawali się do tego dla dobra swoich zakonów. Wkrótce do Hawany przybył kapitan piratów Edward Kenway, który chciał odnaleźć klucz templariuszy. Rhona i Kenway dowiedzieli się że posiada go sam Flint. Zaatakowali więc jego port i po krwawej walce zabili.

W 2013 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Nawigator.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Hilary: Wiedziałem, że to w końcu nadejdzie, ale zawsze myślałem, że nasze role będą odwrócone. Miałbym dużo radości, wiedząc, że jest o jednego asasyna mniej na tym świecie. Szkoda, że nigdy nie mogliśmy walczyć po właściwej stronie rzeczy.
  • Edward: Czy wy... potrzebujecie chwili dla siebie?
  • Rhona: Nie, już za późno.

Rhona zabiera klucz templariuszy Flinta i daje go Edwardowi.

  • Rhona: Weź to. Jego urok może to wykorzystać. Niech pamięć o nim na zawsze zgaśnie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki