FANDOM

Zalążek artykułu
PL Broken-heartedHQ
Ta strona to tylko zalążek i musi zostać rozszerzona. Możesz pomóc Assassin's Creed Wiki przez rozwinięcie jej.

Sir Henry Green lub Jayadeep Mir, znany też jako Duch (ur. 7 grudnia 1843; zm. ?) – hinduski asasyn, działający w Londynie w czasie rewolucji przemysłowej. Prawnuk maharadży Ranjita Singha, wnuk maharadży Kharaka Singha, syn Arbaaza Mira i księżnej Pyary Kaur oraz mąż Evie Frye.

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

Henry Green urodził się w 7 grudnia 1843 roku jako syn Arbaaza Mira i księżnej Pyary Kaur. Był hinduskim imigrantem zamieszkałym w Londynie, który w 1868 roku stał się mentorem asasyna Jacoba Frye'a i jego siostry Evie. Pomagał im w zwalczaniu wpływów templariuszy w mieście, ale nie zgadzał się na tworzenie własnej armii z ulicznych gangów, co uważał za szaleństwo. W późniejszym czasie został narzeczonym asasynki Evie Frye. W tym samym roku wraz z Evie powrócił do Indii, gdzie nauczył ją technik zastraszania używanych przez indyjskich asasynów, polegających na używaniu między innymi kolca, czy bomb strachu. Tego samego roku odwiedził ich Jacob wraz z paroma nowicjuszami, których także nauczył tajników zastraszania. Jednym z nich był Mały Kuba, później znany jako Kuba Rozpruwacz.

Ciekawostka: Edytuj

Zdjęcie Kuby

Zdjęcie (od lewej) Jacoba, Kuby, Henry'ego i Evie z 1868 roku