FANDOM

Hawana
  • Miejsce
Hawana (AC4BF) (by Kubar906)
  • Hawana w XVIII wieku
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 1515 r.

Informacje dodatkowe
  • Cele do zabójstwa:
  • Współrzędne na mapie:
  • (240,607)
  • Tawerna (ikonka) (AC4BF)Tawerny:
  • 1
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF)Skrzynie:
  • 20
  • Punkt widokowy (AC4BF)Punkty widokowe:
  • 8
  • Karty z szantami (ikonka) (AC4BF)Karty z szantami:
  • 7
  • Fragmenty Animusa (ikonka) (AC4BF)Fragmenty Animusa:
  • 15
  • Skrzynia z DLC (ikonka) (AC4BF)Skrzynie z ULC:
  • 1
  • Sekret (ikonka) (AC4BF)Sekrety:
  • 7
Misje
  • Zlecenia zabójstw (ikonka) (AC4BF)Zlecenia zabójstw:
  • 6

Hawana – miasto położone na wyspie Kuba, stolica kraju o tej samej nazwie co wyspa.

Położenie Edytuj

Hawana jest umiejscowiona na północnej stronie Kuby i graniczy z Zatoką Meksykańską. Jej położenie spowodowało, że miasto było potęgą gospodarczą do XX wieku. Na obrzeżach miasta rosły gęste lasy równikowe i stały góry.

Historia Edytuj

Miasto zostało założone przez hiszpańskich konkwistadorów w 1515 roku. Do 1607 była jedynie portem handlowym, jednak później przekształcono ją w stolicę hiszpańskiej koloni: Kuby. Od połowy XVII wieku Hawana zaczęła przyciągać kupców i piratów z odległych zakątków Nowego Świata. 

W 1707 roku władze na Kubie objął gubernator Laureano Torres y Ayala, który stracił tą pozycję w 1711 roku, jednak do rządów powrócił już dwa lata później. Mało kto wiedział, że był wielkim mistrzem zakonu templariuszy. W 1715 roku umówił się on w Hawanie z Woodesem Rogersem, Julienem du Casse'em oraz z Duncanem Walpole'em, aby pomówić na temat obserwatorium. Templariusze nie wiedzieli jednak, że w stroju Walpole'a ukrywa się młody pirat Edward Kenway. W Hawanie Laureano więził Bartholomewa Robertsa, którego uważał za mędrca, znającego lokalizację obserwatorium. Ostatecznie templariusze odkryli zabójstwo Duncana i wysłali Edwarda jako więźnia do Sewilli. Torres przestał pełnić funkcję gubernatora Kuby w 1716 roku. 

W 1722 roku Edward powrócił do Hawany, aby zabić Laureana. Torres jednak wprowadził stan wojenny w całym mieście, a sam zbiegł na wyspę Long Bay w poszukiwaniu obserwatorium. Kenway zdołał jednak zabić prywatnego strażnika Torresa, El Tiburóna.

Do lat dzisiejszych miasto się rozwija i należy do suwerennego państwa o nazwie Kuba.

Charakterystyka miasta Edytuj

Całe miasto zostało urządzone z marmuru i cegieł. W centrum miasta stoi charakterystyczna katedra, a ulice są wąskie, lecz tętniące życiem. Nad miastem góruje kilka wyższych budowli. Północna część Hawany to głównie porty, tawerny i bazary, zaś w centrum stoją domy i majestatyczne budowle.

Walka templariuszy i asasynów Edytuj

Hawana była "stolicą" templariuszy na Karaibach. Jednak byli tam również asasyńscy szpiedzy, np. Rhona Dinsmore, która razem z Edwardem Kenwayem zabiła w mieście Hilary'ego Flinta. Nie wiadomo, która ze stron rządziła miastem po śmierci Torresa w 1722 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki