Fandom

Assassin's Creed Wiki

Haras

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Nie jestem zdrajcą, bowiem nie mogę zdradzić tych, których nigdy prawdziwie nie kochałem.”
―Haras do Altaïra podczas ataku krzyżowców w 1189 roku[src]

Haras (nieznane – 1189) – jeden z uczniów Al Mualima. Niezadowolony ze swoich postępów w szeregach asasynów zdradził ich, przechodząc na stronę zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Śmierć Edytuj

W 1189 roku Haras zdradził asasynów i poprowadził atak krzyżowców na fortecę w Masjafie. Podczas walki zginęło wielu asasynów. Na wieść o oblężeniu do fortecy powrócił Altaïr Ibn-La'Ahad. Zaplanował on zepchnięcie atakujących do kanionu. Później poszedł uratować Al Mualima. Zastał tam Harasa, który mu powiedział, że gdy tylko go zobaczy na terenie twierdzy, to jego mentor straci życie. Gdy Altaïr skradał się do Masjafu, by uratować swego mentora, Haras mordował kolejnych zakładników. Altaïr szybko go zabił. W swoich ostatnich słowach powiedział, że tylko templariusze znają prawdę o człowieku.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Krzyżowiec.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Haras: Za bardzo ufasz ludzkim sercom, Altaïrze. Templariusze znają prawdę. Ludzie są słabi, podli i małostkowi.
  • Altaïr: Nie. Nasze Kredo dowodzi, że jest przeciwnie.
  • Haras: Ach... być może nie jestem wystarczająco mądry, by to zrozumieć, ale podejrzewam, że jest przeciwnie. Że jesteśmy zbyt mądrzy, by wierzyć w te bzdury. 

Osobowość i charakter Edytuj

Według Altaïra Haras zwrócił się na łatwiejszą drogę do wypełnienia swych ambicji. W walce był jak kameleon, potrafił dostosować swoją osobowość do swych celów. Jego ambicje przeważyły jego cierpliwość, zatem przyłączył się do krzyżowców.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki