FANDOM

Georgios Kostas – bokser, znany ze swej siły i brutalności. Był on też członkiem zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodził się w Grecji, ale wyjechał z niej, by walczyć w górach Tracji. Tam stał się cenionym i uznanym bokserem oraz zwrócił na siebie uwagę templariuszy. Skontaktowali się z nim i wkrótce po tym, Georgios Kostas zdobył prawa walki w ich imieniu.

Bitwa z asasynami Edytuj

W 1511 roku, przebywając w Konstantynopolu, Kostas otrzymał za zadanie, zlikwidowanie lokalnego drukarza. Jednak uczeń włoskiego mentora strzegł drukarza jak najlepiej umiał, a jego mistrz mu w tym pomagał. Uczeń włoskiego asasyna musiał raz eskortować drukarza, więc ten zwrócił się o pomoc do swojego mistrza. Ezio przemierzał drogę po dachach, a uczeń eskortował drukarza, idąc z nim na ulicy. Po paru falach żołnierzy wysłanych przez Kostasa, Georgios sam poszedł zakończyć życie drukarza. Po przegranej walce, Georgios uciekł, a Ezio powiedział swojemu uczniowi, żeby ten miał się na baczności, ponieważ Georgios na pewno wróci.

Śmierć Edytuj

Jakiś czas później, ten sam uczeń poinformował swego mistrza, że Gergios zaplanował kolejny atak. Plan Gergiosa opierał się na zamordowaniu ojca drukarza, by ten wyszedł z kryjówki. Ezio i jego uczeń szybko znaleźli ojca drukarza i oznajmili mu, że jest on w niebezpieczeństwie. Po chwili zaczęły nadciągać pierwsze fale zabójców. Po kilku falach, gdy już uczeń uważał, że ojciec drukarza jest bezpieczny, pojawił się Kostas. Georgios w jednej chwili złapał swój cel i postępował z nim tak, jak mordercy postępują z zakładnikami. Ezio odciągnął uwagę Kostasa, a uczeń włoskiego asasyna wykonał zabójstwo z dachu.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Mistrz.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Georgios: Udane zabójstwo napawa cię dumą, asasynie? Spodziewasz się chwały za zamordowanie męża lepszego i odważniejszego od siebie? Udało ci się odebrać mi życie, ale nie zdołasz wymazać mojej legendy, mojej potęgi, moich wpływów. Nawet ci, którzy wykonywali moje rozkazy, drżeli przede mną ze strachu... oto miara prawdziwego przywódcy.
  • Uczeń: Opuść w pokoju ten padół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki