FANDOM

„Lojaliści zagwarantowali mi wolność. Nawet jeśli sam będę musiał ją wywalczyć.”
―George o powodach przystąpienia do lojalistów, 1777 r.[src]

George Davidson (1752-1777) – niewolnik, któremu udało się uciec, a potem wstąpić do armii brytyjskiej i zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Ucieczka z niewoli Edytuj

W latach siedemdziesiątych osiemnastego wieku, George'owi udało się uciec z niewoli przy pomocy asasynki Aveline de Grandpré i jej macochy Madeleine de L'Isle. Aveline pomogła mu uciec z Nowego Orleanu na zalewisko, gdzie asasynka spotkała swoich sojuszników, przemytników, Élise Lafleur i Roussillona.

Jej przyjaciele brali akurat udział w konflikcie z żołnierzami hiszpańskimi pod dowództwem Diego Vázqueza. Przemytnicy w konflikcie sprzymierzyli się z patriotami, którzy pomogli Georgowi uciec do Nowego Jorku, jeżeli ten będzie dla nich walczył.

Śmierć Edytuj

W 1777 roku, Aveline skontaktowała się z Ratonhnhaké:tonem w celu pomocy w walce z lojalistami w Nowym Jorku. Amerykański asasyn powiedział, że fortem lojalistów dowodzi mężczyzna, który zna tożsamość przywódcy templariuszy działających na terenie Nowego Orleanu. Gdy przedostali się do fortu, okazało się, że danym dowódcą jest niewolnik George, którego uwolniła Aveline. Po krótkiej walce w wieży fortu, George zaczął uciekać. Aveline musiała wydostać się z walącej się wieży. Na szczęście zdołała wypatrzeć powóz, którym uciekał George i strzelić w beczki prochem, które wiózł.

Śmierć George'a Davidsona (AC3L) (by Kubar906)

Śmierć Davidsona

W swoich ostatnich słowach, George powiedział, że był wolny, gdyż sam wybrał swoje przeznaczenie. Powiedział też Aveline, że przywódcą templariuszy jest jej macocha.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Aveline: Miałam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Śmierć jest wieczną wolnością.
  • George: Chyba kpisz! Sam wybieram swoje przeznaczenie. To jest prawdziwa wolność. Może pewnego dnia też to zrozumiesz.
  • Aveline: Kto jest Przedsiębiorcą?
  • George: Odpowiedź zawsze była pod twoim nosem. Musisz tylko otworzyć oczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki