Fandom

Assassin's Creed Wiki

Frederick Weatherall

2760stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Frederick Weatherall – angielski templariusz, protektor Élise de la Serre.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Frederick Weatherall jako członek zakonu templariuszy był między innymi nauczycielem Françoisa-Thomasa Germaina. Wiadomo że łączyła go więź z Julie de la Serre, po śmierci której popadł w alkoholizm i niełaskę zakonu. Na prośbę Julie nauczał on szermierki jej córkę Élise, którą poznał w lutym 1774 roku. Gdy w 1775 roku Julie i jej córka przebywały w Paryżu i zostały napadnięte przez byłego asasyna Bernarda Ruddocka, Weatherall obiecał że odnajdzie i zabije niedoszłego mordercę.

Poszukiwanie Ruddocka Edytuj

21 stycznia 1788 roku udając wysłannika Françoisa de la Serre'a odwiedził Élise w jej szkole w Maison Royale i poinformował ją że odszukał Ruddocka i by go złapać musi udać się do Anglii. Skarcił też dziewczynę że przestała uczyć się szermierki. Gdy ta poprosiła go o możliwość towarzyszenia mu, ten kategorycznie odmówił.

Mimo to Élise 8 lutego tego roku udała się do domostwa Carrollów gdzie przebywał Weatherall. Jej przybycie ułatwiło mu znacznie negocjacje z nimi. Ci mieli odszukać Ruddocka pod warunkiem że Élise wykradnie dla nich listy Haythama Kenwaya z domu Jennifer Scott.

6 kwietnia tego roku Frederick powiadomił ją, że Carrollowie znaleźli Ruddocka. Élise pierwsza dotarła do gospody gdzie przebywał i ostrzegła go przed templariuszami którzy mogli chcieć go zabić. Gdy Carrollowie dotarli na miejsce uznali zarówno Élise jak i Fredericka za wrogów zakonu i próbowali ich zabić. Élise zabiła ich córkę, May, a następnie uciekła prze okno. Jej protektor udał się w jej ślady ale został trafiony z pistoletu w nogę. Udało im się znaleźć transport do Dover a stamtąd przeprawili się pocztowcem do Francji.

Praca dla wielkiej mistrzyni Edytuj

9 kwietnia 1788 roku po powrocie do Francji udał się on wraz z Élise z powrotem do Maison Royale. Tam Levene, dyrektorka szkoły, udzieliła im stosownej pomocy i pozwoliła zamieszkać w domku ogrodnika – Jacquesa. Następnego dnia do szkoły przybył sprowadzony specjalnie lekarz, który amputował mu bezwładną kończynę. Podczas operacji templariusz zemdlał z bólu. Następnego dnia lekarz dostarczył mu parę kul do poruszania się.

Frederick Weatherall mimo kalectwa nadal służył Élise pomocą. Utrzymywał listowny kontakt z innymi templariuszami, próbując ich przekonać by wspierali Élise, a nie nowego wielkiego mistrza. Zwerbował on też do zakonu Jeana Burnela, który zamiast niego miał ochraniać Élise. 5 października 1789 roku za jego radą wielka mistrzyni zorganizowała tajne zebranie templariuszy, na którym o mało co nie została zabita. Kiedy do Weatheralla przyszedł list od rzekomego Lafrenière'a ten domyślił się, że to podstęp. Élise tym razem nie posłuchała się jego rady i poszła spotkać się z Lafrenièrem. Nigdy więcej templariusze się nie spotkali.

Zabójstwo Ruddocka Edytuj

12 września 1794 roku jego mieszkanie odwiedził Arno Dorian, który przybył zabrać swoją część spadku po Élise. Wraz z nim w domu zjawił się Ruddock, który po otrzymaniu swoich listów zagroził, że zabije Hélène, jeśli Frederick nie podda się i nie pozwoli mu się zabić. templariusz próbował z nim pertraktować, ale wiedział, że to nic nie da. Potwierdziły się za to jego przypuszczenia, według których Ruddock od początku pracował dla Carrollów. Gdy były asasyn był rozkojarzony templariusz rzucił w niego kordelasem zabijając go. Następnego dnia razem z resztą pochowali go i zaproponowali Arnu chwilowe zamieszkanie razem z nimi.

Jego dalsze losy pozostaję nieznane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki