FANDOM

Fort Attack AC4.jpg

Atak na fort.

Forty – występujące w Assassin's Creed IV budowle, które mają na celu niszczyć wrogie statki w ich zasięgu rażenia. Po zdobyciu fortu odkryje się fragment mapy, a także fort będzie atakował okręty wrogów Edwarda. Łącznie jest ich 11.

Forty mają trzy poziomy - im większy, tym trudniej go zająć. Istnieją cztery jednopoziomowe forty, cztery dwupoziomowe i trzy trójpoziomowe.

Rodzaje fortów Edytuj

Przybrzeżne Edytuj

Forty przybrzeżne zostały wybudowane na brzegu jakiejś większej wyspy. Atakują tylko to, co znajdzie się przed nimi. Aby umiejętnie z nimi walczyć, dobrze jest wyćwiczyć zawracanie, by nie tracić na to czasu.

Wyspowe Edytuj

Forty wyspowe zostały zbudowane na małej pojedynczej wysepce. W odróżnieniu od fortów przybrzeżnych, te atakują wrogów dookoła siebie, co jest zarówno ułatwieniem - nie trzeba zawracać - jak i utrudnieniem - łatwiej jest otrzymać od nich obrażenia.

Zajmowanie fortu Edytuj

Aby zająć fort, należy zniszczyć wszystkie wieże i przedostać się na niego. Następnie zabić wszystkich oficerów fortu, znaleźć salę narad i zabić głównego zarządcę.

Nagroda Edytuj

Po zdobyciu fortu będziemy mogli tam, za opłatą, zmniejszyć swój poziom rozgłosu na morzu. Fort będzie także atakować wszystkich wrogów, których zabierzemy w jego pobliże. Zdobyciu fortu towarzyszy również odkrycie fragmentu mapy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki