Fandom

Assassin's Creed Wiki

Forteca Sztormów

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Epicki Okręt Legendarny (ikona) (ACRG).png
Forteca Sztormów
  • Okręt
Forteca sztormów.png

Informacje historyczne
  • Okres:
  • Występuje w:
Informacje nt. załogi
  • Kapitan:
  • Znani członkowie załogi:

Forteca Sztormów – jeden z okrętów legendarnych, grasujących na wodach Oceanu Atlantyckiego w XVIII wieku. Należał do floty bractwa asasynów.

Charakterystyka i uzbrojenie Edytuj

Forteca Sztormów jest potężnym okrętem o czarnych żaglach. Posiada silny, lecz nieprecyzyjny moździerz. Jej salwy burtowe mają ogromną siłę rażenia, a na dodatek działa są błyskawicznie ładowane przez załogę, w wyniku czego Forteca może przeprowadzić kilka salw w bardzo niewielkim czasie i zniszczyć wiele statków.

Walka Edytuj

Aby pokonać Fortecę Sztormów należy przede wszystkim unikać jej salw, które w połączeniu z szybkim przeładowaniem dział mogą zadać Morrigan ogromne obrażenia. Trzeba zatem podpłynąć do niej od strony dziobu lub rufy i wykonać kilka ciężkich salw. Następnie szybki zwrot i oddalenie się od Fortecy. Gdy już to zrobimy, należy ostrzelać wroga z moździerza, który zada Fortecy duże obrażenia, gdyż jej kadłub nie jest zbyt wytrzymały.

Gdy Forteca straci dużo życia, na pomoc jej przyjdą dwie inne jednostki asasynów – Argonauta i Berło. Nie są one już jednak tak potężne jak ona i można je pokonać o wiele łatwiej.

Po pokonaniu Fortecy Sztormów i jej sojuszników, zakon templariuszy nagradza kapitana Morrigan Shaya Cormaca, wręczając mu odzienie Mistrza Templariuszy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki