Fandom

Assassin's Creed Wiki

Forlì

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Forlì
  • Miejsce
Forlì (AC2) (by Kubar906).png
  • Widok na Forlì z jednej z wież
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Gaius Livius Salinator
  • Data założenia:
  • 188 r. p.n.e.
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Cele do zabójstwa:

Forlì – lokacja w Assassin's Creed II i trybie wieloosobowym Assassin's Creed: Brotherhood.

Przed akcją gry Edytuj

Na terenie Forlì powstawały pierwsze osady ludzkie już w erze paleolitu, tzn. około 798.000 lat przed naszą erą. Obecna nazwa miasta wzięła się od zestawienia dwóch łacińskich wyrazów: Forum Livii, które nadali temu miejscu starożytni Rzymianie.

W późniejszych latach miasto zostało podbite przez Gotów, a następnie zaatakowane przez Bizantyńczyków. W 1480 papież Sykstus IV przekazał Forlì szlachcicowi imieniem Girolamo Riario.

Assassin's Creed II Edytuj

Opis i geografia Edytuj

Forlì położone jest w Romanii, niedaleko Avamposto Veneziano. Znajduje się bardzo blisko terenów podmokłych, wobec czego poza i w terenie miasta można znaleźć gondole.

Architektura i mieszkańcy Edytuj

W Forlì widać renesansową architekturę. Ulice rozłożone są podobnie, jak w San Gimignano lub we Florencji. Na terenie miasta znajdują się trzy strony z Kodeksu filozoficznego asasyna imieniem Altaïr Ibn-La'Ahad, które przywieźli tu templariusze. Ezio Auditore da Firenze może zsynchronizować się z miejskim otoczeniem, rozglądając się z dwóch punktów obserwacyjnych. W mieście znajduje się ponadto kilka sklepów: kowale, krawcy, banki, marszandzi, medycy.

Do najważniejszych zabytków w mieście należą:

Historia Edytuj

W 1481 roku asasyn Ezio Auditore da Firenze mógł odwiedzić Forlì, jadąc do Wenecji, do Leonarda da Vinci.

Później, w roku 1488, Caterina Sforza, zarządczyni Forlì, najęła dwóch mężczyzn – Checca Orsi i Ludovica Orsi, by zamordowali jej męża. W tym samym roku do miasta przybył Ezio z Niccolò Machiavellim, by znaleźć kryjówkę dla Rajskiego Jabłka. W tym czasie wywiązała się bitwa o Forlì, podczas której Ezio zabił Checco i Ludovico i uwolnił dzieci Cateriny Sforzy.

Po bitwie Ezio dowiedział się, od mnichów i Darby'ego O'Callahana, że Rajskie Jabłko zostało skradzione przez Girolamo Savonarolę i przetransportowane do Florencji.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Forlì zostało wykorzystane w 2012 roku przez Abstergo Industries jako lokacja w trybie treningowym dla templariuszy.

Ciekawostki Edytuj

  • W całym Forlì znajduje się tylko jeden znak od Obiektu 16, mianowicie w Abbazia di San Mercuriale.

Więcej w Fandom

Losowa wiki