Flota Kenwaya

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

AC4Ca ikona.png
Flota Kenwaya
  • Gildia, frakcja
Flota Kenwaya 1 (AC4BF) (by Kubar906).png
  • Edward Kenway przed mapami floty
Informacje techniczne
  • Założyciel:
  • Przywódca:
  • Edward Kenway
  • Siedziba:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • Marzec 1716 roku
  • Data rozwiązania:
  • Po 1722 roku
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Flota Kenwaya – armada morska pod komendą pirata Edwarda Kenwaya, możliwa do aktywowania w Assassin's Creed IV: Black Flag. Flota była aktywna od 1716 do około 1722 roku. Kapitan piratów dowodził flotą z kajuty kapitańskiej na swoim okręcie flagowym – Kawce.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Opis Edytuj

Flota Kenwaya jest minigrą ulokowaną w Assassin's Creed IV: Black Flag. Do jej działania niezbędne jest stałe łącze sieciowe i połączenie z Uplay – konto w owej usłudze nie jest jednak wymagane, gdyż można prowadzić we flocie rozgrywkę samemu, jednak internet jest niezbędny.

Z floty Kenwaya można także korzystać poprzez urządzenie mobilne po zainstalowaniu aplikacji Assassin's Creed IV: Companion App.

Dostęp Edytuj

Dostęp do floty Kenwaya zostaje odblokowany po ukończeniu wspomnienia „Stara zatoczka”.

  • Adéwalé: Ahoj, kapitanie. W wiosce odkryliśmy mapy morskie nieznanego pochodzenia, dzienniki i temu podobne. Znajdziesz je poukładane w kajucie kapitańskiej na Kawce. To ciekawe materiały.
  • Edward: Mapy morskie i dzienniki? Mogą się przydać, jeśli kiedyś postanowimy zbudować własną flotę.
  • Adéwalé: Czytasz mi w myślach, kapitanie. Przejrzyj te szpargały i powiedz, co o nich sądzisz.

Statki Edytuj

Flota Kenwaya 2 (AC4BF) (by Kubar906).png

Okno zarządzania nowym statkiem

Okręty do floty można dodawać poprzez przeprowadzenie na nich abordażu, a następnie przejęcie ich. Okręty nie mogą być ulepszane, jedynie naprawiane i, jak w grze, dzielą się na następujące klasy:

Liczba okrętów we flocie jest ograniczona – by dodawać kolejne jednostki, należy kupować miejsca w dokach za kamienie szlachetne, lub poświęcać inne statki.

Bitwy morskie i zbieranie surowców Edytuj

Flota Kenwaya 5 (AC4BF) (by Kubar906).png

Typowa bitwa morska we flocie

Flota Kenwaya 6 (AC4BF) (by Kubar906).png

Raport po zwycięstwie

Bitwy morskie przeprowadza się zasadniczo w dwóch celach – do zdobycia surowców niezbędnych do wykonywania misji w Amerykach, Afryce i Europie, lub do zmniejszania zagrożenia na szlakach handlowych. W bitwie mogą wziąć udział maksymalnie trzy jednostki po jednej stronie.

Szlaki handlowe oznaczone są kolorami, które symbolizują zagrożenie na nich:

  • zielony – szlak bezpieczny
  • żółty – szlak zagrożony
  • pomarańczowy – szlak niebezpieczny
  • czerwony – szlak katastrofalny

Misje Edytuj

Flota Kenwaya 4 (AC4BF) (by Kubar906).png

Okno wyboru misji

Flota Kenwaya 3 (AC4BF) (by Kubar906).png

Raport z misji

Misje wykonuje się w następujących lokacjach:
  • Zatoka Meksykańska
  • Południowe Kolonie Brytyjskie
  • Wschodnie Kolonie Brytyjskie
  • Wschodnia Kanada
  • Północno-zachodnia Europa
  • Zatoka Biskajska
  • Wyspy Kanaryjskie
  • Portugalia
  • Morze Śródziemne
  • Afryka Północna
  • Zielony Przylądek
  • Południowa Afryka
  • Południowy Atlantyk

Misje do wypełnienia wymagają czasu – najdłuższe z nich aż dwudziestu czterech godzin

Obiekty do zdobycia we flocie Edytuj

Poprzez wypełnianie misji we flocie, Edward Kenway może uzyskać kilka ekskluzywnych przedmiotów, którymi ozdabia swoją willę w Wielkiej Inagui, jak zdobione koło sterowe, lub mapy skarbów. Są one trzy:

  • pierwsza – (679,381) – prowadzi na Cumberland Bay i ukrytej na niej skrzyni z 4000 R. Odblokowana po wypełnieniu misji „Pusta piwniczka” we Wschodnich Koloniach Brytyjskich (Boston);
  • druga – (502,44) – prowadzi na Isla Providencia i ukrytej na niej skrzyni ze schematem elitarnych wybuchających beczek. Odblokowana po wypełnieniu misji „Szkarlatyna” we Wschodniej Kanadzie;
  • trzecia – (621,277) – prowadzi na Anotto Bay i ukrytej na niej skrzyni z 4000 R. Odblokowana po wypełnieniu misji „Wspaniała reputacja II” na Morzu Śródziemnym (Barcelona).

Zobacz też Edytuj

Więcej w Fandom