Flota Cormaca

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Flota Cormaca
  • Gildia, frakcja
Flota Cormaca 1 (ACRG) (by Kubar906).png
  • Shay Cormac przed mapami floty
Informacje techniczne
  • Założyciel:
  • Przywódca:
  • Siedziba:
  • Miejsca działania:
  • Ameryka Północna
  • Ameryka Południowa
  • Europa
  • Azja
  • Afryka
  • Powiązana z:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 1756 rok
  • Data rozwiązania:
  • Nieznana
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Flota Cormaca (lub inaczej Kampania Morska) – armada morska pod komendą templariusza Shaya Cormaca, możliwa do aktywowania w Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Opis Edytuj

Flota Cormaca jest minigrą ulokowaną w Assassin's Creed: Rogue. Do jej działania niezbędne jest stałe łącze sieciowe i połączenie z Uplay – konto w owej usłudze nie jest jednak wymagane, gdyż można prowadzić we flocie rozgrywkę samemu, jednak internet jest niezbędny.

Dostęp Edytuj

Dostęp do floty Cormaca zostaje odblokowany podczas 3 sekwencji DNA.

Statki Edytuj

Flota Cormaca 2 (ACRG) (by Kubar906).png

Okno zarządzania nowym statkiem

Okręty do floty można dodawać poprzez przeprowadzenie na nich abordażu, a następnie przejęcie ich. Okręty nie mogą być ulepszane (mogą być jedynie naprawiane) i, jak w grze, dzielą się na następujące klasy:

Liczba okrętów we flocie jest ograniczona – by dodawać kolejne jednostki, należy kupować miejsca w dokach (które też są ograniczone), lub poświęcać inne statki.

Bitwy morskie i zbieranie surowców Edytuj

Flota Cormaca 3 (ACRG) (by Kubar906).png

Typowa bitwa morska we flocie

Flota Cormaca 4 (ACRG) (by Kubar906).png

Raport po zwycięstwie

Bitwy morskie przeprowadza się zasadniczo w dwóch celach – do zdobycia surowców niezbędnych do wykonywania misji w Amerykach, Azji, Afryce i Europie, lub do zmniejszania zagrożenia na szlakach handlowych. W bitwie mogą wziąć udział maksymalnie trzy jednostki po obu stronach.

Szlaki handlowe oznaczone są kolorami, które symbolizują zagrożenie na nich:

  • zielony – szlak bezpieczny
  • żółty – szlak zagrożony
  • pomarańczowy – szlak niebezpieczny
  • czerwony – szlak katastrofalny

Misje Edytuj

Flota Cormaca 5 (ACRG) (by Kubar906).png

Okno wyboru misji

Flota Cormaca 6 (ACRG) (by Kubar906).png

Raport z misji

Do wykonania jest 33 następujących kolejno po sobie misji, które wykonuje się w następujących lokacjach:

  • Luizjana – Targ mięsny
  • Floryda – Niepogoda w interesach
  • Savannah – Gadatliwy gubernator
  • Barbados – Wymagana dyskrecja
  • Cap Français – Broń za lekarstwa
  • Le Havre – Angielscy szpiedzy
  • Brest – Kłopoty na wybrzeżu
  • Hawana – Oddawanie czci
  • Carrickfergus – Lojalne ostrze, legendarne krzyki
  • Lagos – Żeglarze z Senegalu
  • Gibraltar – Szpieg, który mnie rozkołysał
  • Santa-Maria-de-Belem – Tymczasowy przystanek
  • Rio de Janeiro – Brazylijska robota
  • Kartagena – Pod dużym wrażeniem
  • Buenos Aires – Wzmacnianie wpływów
  • Goree Island – Wielkie porządki
  • Saint-Louis – Wielki sojusz
  • Luanda – Szaleństwo karmienia
  • Kopenhaga – Malejący wzrost
  • Göteborg – Haczyk, żyłka i korona
  • Sztokholm – Zorza polarna
  • Sardynia – Opiekunowie wyspy
  • Malta – Kamienne oblężenie
  • Kreta – Święci szpiedzy
  • Isle de France – Bezpieczna przystań
  • Mozambik – Walka z przypływem
  • Mombasa – Przyjaciel na całe życie
  • Kalkuta – Kompania Wschodnioindyjska
  • Janam – Intryga w Indiach
  • Puducherry – Zbutwiała uraza
  • Malakka – Walka na półwyspie
  • Jawa – Jawajskie akta
  • Manila – Nowy klejnot koronny

Misje do wypełnienia wymagają czasu – najdłuższe z nich aż dwudziestu czterech godzin.

Oręż do zdobycia we flocie Edytuj

Poprzez wypełnianie misji we flocie Shay Cormac może uzyskać kilka ekskluzywnych egzemplarzy broni białej i palnej. Oto one:

L.p. Ikona Nazwa Misja
1. Pistolet admiralski z lwem (ACRG) (by Kubar906).png Pistolet admiralski z lwem 4. „Wymagana dyskrecja”, Barbados
2. Hiszpański miecz (ACRG) (by Kubar906).png Miecz hiszpański 11. „Szpieg, który mnie rozkołysał”, Gibraltar
3. Miecz admirała z lwem (ACRG) (by Kubar906).png Miecz admirała z lwem 20. „Haczyk, żyłka i korona”, Göteborg
3. Indyjski pistolet skałkowy (ACRG) (by Kubar906).png Indyjski pistolet skałkowy 29. „Intryga w Indiach”, Janam

Ciekawostki Edytuj

  • Za wykonanie 17 misji morskich floty Cormaca gracz zostaje nagrodzony osiągnięciem „Obieżyświat”.
Ikona Nazwa Jak zdobyć Punkty Trofeum
ACRA-Obieżyświat.png Obieżyświat Ukończ 17 misji fabularnych w trybie Kampanii Morskiej. 20 G.png PS3Bronze.png
  • Uwalniając jeden szlak handlowy oraz wykonując wszystkie misje floty Cormaca, gracz wypełnia dwa wyzwania Abstergo.
Trójkąt wyzwań Abstergo (ACRG).pngTrójkąt wyzwań Abstergo (ACRG).png Uwolnij szlak handlowy w kampanii morskiej
Trójkąt wyzwań Abstergo (ACRG).pngTrójkąt wyzwań Abstergo (ACRG).png Ukończ wszystkie misje kupieckie w kampanii morskiej
  • Do floty nie można dodać jedynie kanonierki i statku cywili, gdyż są zbyt małe, by przeprowadzić na nie abordaż.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu