FANDOM

Flavia Auditore − córka Ezia Auditore i Sofii Sartor, siostra Marcello Auditore.

Biografia Edytuj

Spotkanie Shao Yun Edytuj

W 1524 roku, Flavia spotkała chińską asasynkę, Shao Yun, która szukała Ezia, gdyż mógł on ją nauczyć odbudowy zakonu. Ojciec Flavii zauważył ją i asasynkę, po czym pobiegł w jej kierunku, by ochronić swoją córkę przed potencjalnym zagrożeniem. Ta oznajmiła ojcu, że Shao jest przyjaźnie nastawiona i nie chce zrobić jej krzywdy. Chwilę później Ezio zauważył na jej szyi znak asasynów, co trochę go uspokoiło, lecz i tak rozkazał Flavii wrócić do domu.

Zbliżające się niebezpieczeństwo Edytuj

Jakiś czas później, Ezio dowiedział się, że Shao przyprowadziła za sobą chińskich templariuszy, którzy teraz mogli zagrozić także jego rodzinie, więc wysłał Sofię, Flavię i Marcello do Niccolò Machiavelliego, gdzie byliby bezpieczni.

Zakupy na florenckim targowisku Edytuj

Później, tego samego roku, Flavia, Sofia oraz Ezio wybrali się do Florencji na zakupy. Flavia i jej matka kupowały warzywa i owoce, a głowa rodziny siedziała na pobliskiej ławce, gdzie mogła odpocząć i obserwować plac. Chwilę później Flavia zaciekawiła się maskami, pokazując je rodzicom, zobaczyła, że Ezio leży nieprzytomny na ławce. Obie rzuciły zakupy i podbiegły do niego, dowiadując się, że ten nie żyje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki