Fandom

Assassin's Creed Wiki

Federico Auditore da Firenze

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Federico Auditore da Firenze (ur. 1456r. zm. 1476r.) – jest starszym bratem Ezio i najstarszym synem Giovanniego.

Opis

Jeden wpis zawiera więcej danych. 17 września 1475 r. zniknęła sakiewka złotych florenów: "Gdy bank ogarnęła panika, starszy Auditore poszedł do Francesco Sassettiego i z uśmiechem wyjawił mu gdzie jest sakiewka. Okazało się, że ukryto ją na dachu. Oczywiście Federico został zwolniony z banku tuż po 20 urodzinach".

Po raz pierwszy w grze pojawia się u boku swojego brata walcząc na pięści z gangiem Vieri de' Pazzi. Uczy również Ezio wspinania się oraz okradania pokonanych. Później razem z bratem udaje się do lekarza, aby wyleczyć rany po walce. Następnie razem z nim urządza wyścig na szczyt pobliskiego kościoła, po czym wraca do Palazzo Auditore.

Śmierć

W roku 1476 zostaje uwięziony, a następnie stracony wraz ze swoim ojcem i bratem Petruccio w wyniku spisku templariuszy w wyroku wykonanym przez Uberta Albertiego. Pojawia się także w Assassin's Creed: Brotherhood w stłumionych wspomnieniach Ezio o Cristinie Vespucci.

Charakter

Frederico: Musisz mu pomóc, jego ładna buzia to jedyne co ma.

Ezio: Fottiti! (Odwal się!)

- Frederico droczy się z Eziem w rozmowie z doktorem.

Frederico był osobą ostrą, odważną, ale zarazem zabawną i dowcipną. Bardzo lubił przekomarzać się z Eziem, ale mimo to mieli ze sobą dobre stosunki. Miał dobrą kondycję oraz posiadał umiejętności walki. Podobnie jak swój młodszy brat, był kobieciarzem. Mimo tych cech słuchał się rodziców.

Ciekawostki

  • Podczas stracenia Frederico znajduje się po lewej stronie szubienicy. Natomiast w Bazie danych Uberta Alberti jest w środku, a do tego w innym ubraniu.
  • W książce Assassin's Creed: Renesans pod koniec wyścigu na szczyt wieży kościoła razem z Eziem wykonuje skok wiary (w grze nadal stoi na dachu).

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki