Fandom

Assassin's Creed Wiki

Erudyta

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Erudyta – postać, która była świadoma tajnej działalności Abstergo Industries. Sprawdzał postępy rekrutów Abstergo, którzy zostali umieszczeni w DDS (Data Dump Scanner). Obserwował masowe zrzuty ich pamięci pod pretekstem stworzenia wielkiej sieci danych historycznych. Prawdziwy cel tego projektu znany był tylko Abstergo i samemu Erudycie.

Erudyta ujawnił, że ma zaawansowane zdolności, jak na przykład włamanie się do DDS, by zostawić wiadomości i odblokować poprzednio niedostępne wspomnienia genetyczne. Komunikuje się on także z rekrutami Abstergo przez e-maile, dzieląc się z nimi informacjami o prawdziwym przeznaczeniu projektów, w których brali udział.

Desmond Miles dostał wiadomości od Erudyty lub kogoś się pod nią podszywającą z hasłami swoich przyjaciół z Assassin's Creed: Brotherhood.

Erudyta umieściła w grze Liberation wyprodukowanej przez Abstergo Entertainment 6 specjalnych plików w postaci ludzi po zabiciu których można było odkryć prawdziwe zdarzenia zmienione przez templariuszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki