FANDOM

Spoiler
PL Treasure HunterHQ
Ten artykuł zawiera spoilery, co oznacza, że posiada informacje i fakty dotyczące najnowszych wydań z serii Assassin's Creed. Jeśli nie chcesz wiedzieć o najnowszych wydarzeniach, zalecamy, abyś dalej czytał ostrożnie lub wcale.
Zalążek artykułu
PL Broken-heartedHQ
Ta strona to tylko zalążek i musi zostać rozszerzona. Możesz pomóc Assassin's Creed Wiki przez rozwinięcie jej.

Emir (ur. 1980; zm. 2016 w Madrycie) – asasyn i potomek Yusufa Tazima, który znał jednego z najwybitniejszych asasynów wszech czasów. Było to szczególnie interesujące dla Abstergo Industries, dla tego Abstergo porwało go i ustanowiło obiektem badań obok Calluma Lyncha. Jest grany przez Matiasa Varela.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Emir urodził się w 1980 roku. Został osierocony, przez rodziców, co spowodował, że został umieszczony w rodzinie zastępczej. Jednak często przechodził z jednej rodziny zastępczej do drugiej.

Porwanie przez Abstergo Edytuj

Gdy Abstergo dowiedziało się o jego przeszłości został on porwany i przetransportowany do placówki Abstergo Industries w Madrycie. Tam templariusze zmusili go do korzystania z Animusa, przez co Emir zyskał umiejętności i zdolności swojego przodka. Przebywając w Abstergo dołączył do drużyny przebywających tam asasynów.

Śmierć Edytuj

Pod koniec 2016 roku do drużyny dołączył Callum Lynch. Asasyni nie ufali mu, lecz wywołał przeciążenie Animusa, co dało asasynom możliwość ucieczki. Emir włamał się do pokoju ochrony, gdzie zhakował komputer sterujący, przez co wpuścił drużynę do sali z Animuse, dzięki czemu umożliwił im obronę a następnie ucieczkę.

Jakiś czas później do pokoju wtargnęła ochrona Abstergo, zabijając Emira.