FANDOM

El Impoluto – jeden z okrętów legendarnych, które nawiedzały Indie Zachodnie. Uważany jest za jeden z najgroźniejszych statków na całym Morzu Karaibskim.

Charakterystka Edytuj

El Impoluto to hiszpański okręt. Można go łatwo rozpoznać po dużych wielkościach i ogromnym taranie. Oprócz tego ma charakterystyczne kolory: biały, czarny i czerwony. Jego żagiel jest natomiast cały biały, a na jego środku narysowany jest czerwony lew.

Uzbrojenie Edytuj

El Impoluto posiada wyżej wspomniany ogromny taran, którym zadaje poważne uszkodzenia. Na każdej z burt znajduje się po 57 dział. Oznacza to, że posiadał on ponad 110 armat. Często atakował kulami ognistymi i posiadał szybkie salwy.

Walka Edytuj

El Impoluto, mimo swoich ogromnym wielkości jest bardzo zwrotnym okrętem. Posiada największy taran z legendarnych statków. Aby go pokonać należy unikać ciosów tą bronią. Mimo to trudno będzie nam to wykonać. Należy więc płynąć prosto na niego, tak by nasz taran zderzył się z jego, dzięki temu nie tylko otrzymamy mniejsze obrażenia, ale i zadamy mu trochę ran. Wtedy trzeba ostrzelać go ciężkimi kulami, a w razie potrzeby poprawić folgierzami.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze możemy kupić Kawce koło sterowne El Impoluto oraz jego galion.
  • Okręt Kawalera de La Verendrye, Sokół, posiada ten sam model co El Impoluto