FANDOM

Dzielnica Ventre de Paris – lokacja w Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Opis Edytuj

Ventre de Paris to północny dystrykt Paryża. Składają się na nią rejony: Les Halles, Hôtel de Ville i Porte-Saint-Denis. Graniczy z dzielnicą Le Marais (rejony Marais i Temple), Luwrem (obszary Luwr, Feydeau i Vendôme) oraz Île de la Cité (obszary Palais de Justice i Cité). Dodatkowo, wyspę Île de la Cité i Ventre de Paris łączą mosty: Pont au Change i Pont Notre-Dame.

Nazwa dzielnicy oznacza w języku francuskim „brzuch Paryża”.

Architektura Edytuj

Ventre de Paris jest dzielnicą zamieszkaną przez niższe kasty społeczne. Domy są w znacznej mierze drewniane, a szczyt biedoty znajduje się w okolicach Cour des Miracles.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Hôtel de Ville (ACU) (by Kubar906) Hôtel de Ville Ratusz miejski od XVII wieku aż do dziś.
2. Grand Châtelet (ACU) (by Kubar906) Grand Châtelet Więzienie, w którym 2 września 1792 rozegrały się masakry wrześniowe, wprowadzające rewolucję francuską w stadium radykalne.
3. Église Saint-Eustache (ACU) (by Kubar906) Église Saint-Eustache Świątynia katolicka z XVI wieku.
4. Cour des Miracles (ACU) (by Kubar906) Cour des Miracles Największy rejon biedoty w Ventre de Paris.
5. Le Cimetière des Innocents (ACU) (by Kubar906) Le Cimetière des Innocents Cmentarz przy bramie do Franciady z XII wieku.