Fandom

Assassin's Creed Wiki

Dzielnica Ventre de Paris

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dzielnica Ventre de Paris
  • Miejsce
Ventre de Paris (ACU) (by Kubar906).png
  • Widok na Ventre de Paris z Sekwany
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Wyznanie:
  • Rzymski katolicyzm
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 40
  • Punkt widokowy (AC4BF).pngPunkty widokowe:
  • 3

Dzielnica Ventre de Paris – lokacja w Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Opis Edytuj

Ventre de Paris to północny dystrykt Paryża. Składają się na nią rejony: Les Halles, Hôtel de Ville i Porte-Saint-Denis. Graniczy z dzielnicą Le Marais (rejony Marais i Temple), Luwrem (obszary Luwr, Feydeau i Vendôme) oraz Île de la Cité (obszary Palais de Justice i Cité). Dodatkowo, wyspę Île de la Cité i Ventre de Paris łączą mosty: Pont au Change i Pont Notre-Dame.

Nazwa dzielnicy oznacza w języku francuskim „brzuch Paryża”.

Architektura Edytuj

Ventre de Paris jest dzielnicą zamieszkaną przez niższe kasty społeczne. Domy są w znacznej mierze drewniane, a szczyt biedoty znajduje się w okolicach Cour des Miracles.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Hôtel de Ville (ACU) (by Kubar906).png Hôtel de Ville Ratusz miejski od XVII wieku aż do dziś.
2. Grand Châtelet (ACU) (by Kubar906).png Grand Châtelet Więzienie, w którym 2 września 1792 rozegrały się masakry wrześniowe, wprowadzające rewolucję francuską w stadium radykalne.
3. Église Saint-Eustache (ACU) (by Kubar906).png Église Saint-Eustache Świątynia katolicka z XVI wieku.
4. Cour des Miracles (ACU) (by Kubar906).png Cour des Miracles Największy rejon biedoty w Ventre de Paris.
5. Le Cimetière des Innocents (ACU) (by Kubar906).png Le Cimetière des Innocents Cmentarz przy bramie do Franciady z XII wieku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki