Fandom

Assassin's Creed Wiki

Dzielnica Le Marais

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dzielnica Le Marais
  • Miejsce
Le Marais (ACU) (by Kubar906).png
  • Widok na Le Marais
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Wyznanie:
  • Rzymski katolicyzm
  • Skrzynie (ikonka) (AC4BF).pngSkrzynie:
  • 44
  • Punkt widokowy (AC4BF).pngPunkty widokowe:
  • 3

Dzielnica Le Marais – lokacja w Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Opis Edytuj

Le Marais to północno-wschodni dystrykt Paryża. Składają się na nią rejony: Arsenal, Marais i Temple. Graniczy z dzielnicą Ventre de Paris (rejony Hôtel de Ville i Porte-Saint-Denis) oraz Île de la Cité (obszary Cité i Île Saint-Louis). Dodatkowo, wyspę Île Saint-Louis i Le Marais łączy most Pont Marie.

Nazwa dzielnicy oznacza w języku francuskim „bagna”.

Architektura Edytuj

Le Marais jest dzielnicą zamieszkaną przez wyższe warstwy społeczne. Domy są tu zbudowane bogato, w przytłaczającej większości z kamienia. Znajduje się tu kilka zabytków, przedstawionych w tabeli poniżej.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Twierdza Temple (ACU) (by Kubar906).png Twierdza Temple Średniowieczna twierdza zakonu templariuszy.
2. Filles du Calvaire (ACU) (by Kubar906).png Klasztor Filles du Calvaire Klasztor założony przez Père Josepha w 1622 roku.
3. Hôtel de Sens (ACU) (by Kubar906).png Hôtel de Sens Średniowieczny pałac arcybiskupa Sens z 1475 roku.
4. Bastylia (ACU) (by Kubar906).png Bastylia Bastion, a następnie więzienie, którego zniszczenie dało początek rewolucji francuskiej.
5. Plac Wogezów (ACU) (by Kubar906).png Plac Wogezów Plac upamiętniający ochotniczy pułk z Vosges, który podczas wojny Francji z Austrią stanął po stronie Republiki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki