FANDOM

Dzielnica Le Marais – lokacja w Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Opis Edytuj

Le Marais to północno-wschodni dystrykt Paryża. Składają się na nią rejony: Arsenal, Marais i Temple. Graniczy z dzielnicą Ventre de Paris (rejony Hôtel de Ville i Porte-Saint-Denis) oraz Île de la Cité (obszary Cité i Île Saint-Louis). Dodatkowo, wyspę Île Saint-Louis i Le Marais łączy most Pont Marie.

Nazwa dzielnicy oznacza w języku francuskim „bagna”.

Architektura Edytuj

Le Marais jest dzielnicą zamieszkaną przez wyższe warstwy społeczne. Domy są tu zbudowane bogato, w przytłaczającej większości z kamienia. Znajduje się tu kilka zabytków, przedstawionych w tabeli poniżej.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Twierdza Temple (ACU) (by Kubar906) Twierdza Temple Średniowieczna twierdza zakonu templariuszy.
2. Filles du Calvaire (ACU) (by Kubar906) Klasztor Filles du Calvaire Klasztor założony przez Père Josepha w 1622 roku.
3. Hôtel de Sens (ACU) (by Kubar906) Hôtel de Sens Średniowieczny pałac arcybiskupa Sens z 1475 roku.
4. Bastylia (ACU) (by Kubar906) Bastylia Bastion, a następnie więzienie, którego zniszczenie dało początek rewolucji francuskiej.
5. Plac Wogezów (ACU) (by Kubar906) Plac Wogezów Plac upamiętniający ochotniczy pułk z Vosges, który podczas wojny Francji z Austrią stanął po stronie Republiki.