Fandom

Assassin's Creed Wiki

Dzielnica Imperialna

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dzielnica Imperialna
  • Miejsce
Dzielnica Imperialna (ACR) (by Kubar906).png
  • Widok na dzielnicę Imperialną ze Złotego Rogu
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Fragment danych Animusa (ikonka) (ACR) (by Kubar906).pngFragmenty danych Animusa:
  • 22
  • Karta ze wspomnieniami Ishaka Paszy (ikonka) (ACR) (by Kubar906).pngKarty ze wspomnieniami Ishaka Paszy:
  • 2

Dzielnica Imperialna – lokacja w Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Opis Edytuj

Dzielnica Imperialna jest bogatym rejonem Konstantynopola. Zamieszkana jest głównie przez średnią i bogatą klasę Turków Osmańskich, prawdopodobnie przysłanych tu z miasta Aksaray przez asasyna Ishaka Paszę. Przed podbojem Konstantynopola przez Turków w 1453 roku to tutaj koncentrowało się życie miasta – w III wieku powstał tu hipodrom, a w VI – kościół Hagia Sophia.

Po konkwiście Turcy wybudowali niedaleko Hagii Sophii Wielki Bazar, w związku z czym znaczenie dzielnicy znacznie wzrosło – wszystkie statki zawijające do miejskich portów wyładowywały swoje towary, które trafiały właśnie na Bazar.

Architektura Edytuj

Jako że jest to dzielnica bogaczy, domy w niej są zbudowane bardzo porządnie. Znajduje się tu także kilka zabytków i ciekawych miejsc. Najważniejsze z nich zestawiono w tabeli poniżej.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Hagia Sophia (ACR) (by Kubar906).png Hagia Sophia Największy kościół Konstantynopola.
2. Hipodrom (ACR) (by Kubar906).png Hipodrom Stare, rozpadające się ruiny dawnego największego ośrodka sportowego Konstantynopola.
3. Port Juliana (ACR) (by Kubar906).png Port Juliana Niegdyś jeden z większych portów miejskich.
4. The Grand Bazaar Database image.png Wielki Bazar Największy ośrodek handlowy Konstantynopola.
5. Forum Konstantyna.jpg Forum Konstantyna Największe i najważniejsze forum Konstantynopola.

Ulokowano tu także po dwa kramy krawców, kowali, medyków, banki i składy księgarskie. Dzielnica dzieli się na dwie: część północną i południową, w związku z czym templariusze mają tu dwie ze swoich kryjówek. Ezio Auditore da Firenze może tu znaleźć dwie karty ze wspomnieniami Ishaka Paszy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki