FANDOM

„Witaj w dzielnicy Galata. Od wieków stanowi dom dla sierot tak z Europy, jak i z Azji. Nie znajdziesz takiej różnorodności nigdzie indziej w mieście. I właśnie dlatego tu asasyni mają swój dom.”
―Yusuf Tazim, 1511[src]

Dzielnica Galata – lokacja w Assassin's Creed: Revelations.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Dzielnica Galata została założona w 1348 roku na terenie Konstantynopola przez Genueńczyków. Była w miarę upływu czasu rozbudowywana. Istnieje po dziś dzień na terenie Stambułu pod nazwą Karaköy.

Ważne miejsca i populacja Edytuj

Na terenie Galaty znajduje się port i zatoka Złoty Róg, gdzie Ezio Auditore da Firenze postawił po raz pierwszy stopę w Konstantynopolu, a także wielka Wieża Galata. Dzielnica ta jest skupiskiem ludności z wielu części świata, m.in. Greków, Ormian, Turków, Włochów i Bizantyńczyków – przez to dzielnica ta jest ważnych punktem strategicznym dla asasynów i templariuszy. Asasyni mają tu swoją kryjówkę.

Sklepy Edytuj

Na terenie Galaty znajduje się skład księgarski, kilka banków, kowali, medyków i handlarzy czarnorynkowych, a także krawiec.

Wykorzystanie przez templariuszy Edytuj

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało Galatę do stworzenia na jej podstawie miejsca do trybu treningowego dla templariuszy.