Fandom

Assassin's Creed Wiki

Dzielnica Bajazyda

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dzielnica Bajazyda
  • Miejsce
Dzielnica Bajazyda (ACR) (by Kubar906).png
  • Widok na dzielnicę Bajazyda od strony budynków portowych
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje dodatkowe
  • Ważniejsze zabytki:
  • Flagi:

Dzielnica Bajazyda – lokacja w Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Opis Edytuj

Dzielnica Bajazyda jest dystryktem w środkowym Konstantynopolu. Jej nazwa bierze się od imienia samego sułtana Bajazyda II. Mieszka tu głównie średnio zamożna ludność turecka. W tej dzielnicy najbardziej widać osmańskie wpływy na miasto: znajduje się w niej wiele meczetów, opisanych w sekcji poniżej.

Architektura Edytuj

Jako że jest to średnia dzielnica, domy w niej są średniej wielkości. Zbudowane głównie z kamienia, choć zdarzają się i z desek, lecz są one skonstruowane porządniej, niż te z dzielnicy biedoty. W tym rejonie znajduje się wiele meczetów. Najciekawsze z nich zestawiono w tabeli poniżej.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Meczet Róży.jpg Meczet Róży Meczet ulokowany w północnej części dzielnicy.
2. Kościół Myrelaion by Kubar906.png Kościół Myrelaion Dawny kościół prawosławny, przerobiony na meczet.
3. Meczet Zeyrek (ACR) (by Kubar906).png Meczet Zeyrek Jeden z większych meczetów w całym mieście.
4. Little Hagia Sophia Database image.png Mała Hagia Sophia Kolejny kościół prawosławny przerobiony na meczet. Według podań był prototypem dla Hagii Sophii.

Oprócz tego, na terenie dzielnicy Bajazyda znajdują się dwie kryjówki templariuszy – jedna na północy, druga na południu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki