Fandom

Assassin's Creed Wiki

Duncan Walpole

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Duncan Walpole (ur. 1679 w Houghton; zm. czerwiec 1715 Przylądek Bonavista) – asasyn ze złotej ery piractwa, mieszkający na Karaibach. Był zdrajcą zakonu i miał dołączyć do templariuszy, jednak został zabity zanim poznał ich osobiście. Był również bratankiem pierwszego premiera Imperium Brytyjskiego Roberta Walpole.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Duncan przystał do asasynów w młodości. Był dobrym uczniem, ale lekceważył kredo, jednak dzięki swoim umiejętnościom mógł wykonywać ważne misje powierzone mu przez angielskiego mentora. Prawdopodobnie już wtedy zdradził asasynów i przystał do templariuszy. Wtedy mentor powierzył mu misję dotarcia do karaibskiego mistrza asasynów Ah Tabaia. Duncan wyruszył więc do Nowego Świata.

Atak piratów Edytuj

W czerwcu roku 1715 statek Duncana został zaatakowany przez piratów w czasie silnego sztormu. Po wejściu na piracki okręt Duncan zabił kapitana okrętu i zaatakował załogę. Został wyrzucony za burtę przez wybuch magazynu, kiedy chciał zabić Edwarda Kenwaya.

Śmierć Edytuj

Duncan i Edward byli jedynymi osobami, które przeżyły. Walpole chciał skorzystać z jego pomocy, by dostać się do Hawany, w zamian za pomoc oferował sto eskudów. Edward jednak nie zgodził się bez natychmiastowej zapłaty. Duncan wyciągnął pistolet i chciał zastrzelić pirata, jednak proch w jego broni był przemoczony i nie mógł wystrzelić. Asasyn uciekł, a Edward pobiegł za nim. W czasie pościgu Duncan zdążył przeładować pistolet, przez co postrzelił Edwarda, ale to nie powstrzymało go przed dalszym pościgiem, lecz wręcz przeciwnie.

Pirat zabił go w krótkiej potyczce, zabrał jego szaty i paczkę. Znalazł także list od gubernatora Kuby oraz tajemniczą, przezroczystą kostkę. Ciało Duncana zostało ukryte w krzakach i prawdopodobnie tam zgniło lub zjadły je zwierzęta. Kenway chciał też zabrać jego ukryte ostrza, lecz były one zniszczone.

Postmortem Edytuj

Po śmierci Duncana Edward przez jakiś czas podszywał się pod niego między innymi przed Stedem Bonnetem i templariuszami.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Edward: Tobie też się udało?
  • Duncan: Hawana... Muszę dotrzeć do Hawany.
  • Edward: I co, mam zbudować dla nas nowy okręt?
  • Duncan: Zapłacę złotem. Czyż to nie jego dźwięk najmilszy jest uszom pirata? Sto eskudów.
  • Edward: Mów dalej.
  • Duncan: Pomożesz mi czy nie?!
  • Edward: Ale nie masz tego złota przy sobie, prawda?

Duncan wyciąga pistolet i próbuje zastrzelić Edwarda.

  • Duncan: Przeklęty, francowaty piracie!

Duncan ucieka, a Edward rusza za nim

  • Edward: Zaraz cię dorwę panie Lisie!
  • Edward: Daj spokój, chłopie! Po prostu kiepsko zaczęliśmy znajomość!
  • Edward: Do Hawany, jest nie mniej niż sto mil. Pójdziesz tam pieszo?
  • Duncan: Trzymaj się z dala!

Duncan strzela do Edwarda i ucieka dalej.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki