Fandom

Assassin's Creed Wiki

Duncan Little

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Duncan Little – członek bractwa asasynów, do którego przyjął go Connor w czasie rewolucji amerykańskiej. Jest spokrewniony z Miko, którego zamordował na jego oczach Haytham.

Biografia Edytuj

Duncan pochodzi z Irlandii. Urodził się jako najmłodszy z dużej rodziny. Był kapłanem i został wysłany jako misjonarz do Afryki w 1756 roku. Spędził tam trochę czasu, ale powrócił do Irlandii 1760 i porzucił kapłaństwo. Potem wyruszył do Bostonu, do dzielnicy North End, w 1763 roku po tym, jak jego rodzina została brutalnie potraktowana, gdy opuścił kościół katolicki. Osadził się w północnej części Bostonu i szybko stał się cenionym mediatorem. Jego pozycja w mediacji wzięła się z tego, że zwykle pomagał rozwiązywać problemy innym za pomocą zniechęcania ich do brutalnego rozstrzygnięcia sporu. Wszystkie spory były rostrzygane w barze "Pod Królewskim wierzchowcem", a stół na którym je rozstrzygano był powszechnie znany jako "Trybunał Little'a". Rostrzyganie sporów zakończyło się, gdy w 1770 roku pewien Brytyjczyk zniszczył stół.

Ciekawostki Edytuj

  • Urodził się w 1730 roku, a kiedy umiera jego wujek, Duncan powinien mieć 24 lat, mimo to Haytham widzi go jako małego chłopca.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki