Fandom

Assassin's Creed Wiki

Duccio de Luca

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Duccio de Luca – urodził się w 1462 roku, florencki szlachcic będący przedsiębiorcą przewożącym towary między Rzymem a innymi włoskimi miastami. Zmarł w roku 1520.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

W roku 1476 był on zaręczony z Claudią Auditore da Firenze. Jednak zdradził ją uważając, że może trafić na lepszą dziewczynę, o czym powiedział mu ojciec.

Niedługo potem Claudia została poinformowana o tym fakcie od swych przyjaciółek. Następnie wszystko opowiedziała swemu starszemu bratu - Ezio. Postanowił on porozmawiać z Duccio. Gdy Ezio dotarł pod bazylikę Santa Maria del Fiore ujrzał chłopaka swojej siostry z inną kobietą. Po krótkiej rozmowie rozpoczęła się pomiędzy nimi bójka, z której Ezio wyszedł zwycięsko. Od tej pory szlachcic trzymał się z dala od Claudii.

Życie jako kupiec Edytuj

Następnie Duccio został członkiem elity kupieckiej poprzez handlowanie z innymi miastami. W roku 1506
250px-ACBDuccio.jpg

Duccio

udało mu się odwiedzić Rzym, gdzie dowiedział się, że jego dawna narzeczona Claudia została Panią z Rosa we Florencji, popularnego w Rzymie domu publicznego. Niespodziewanie natknął się ponownie na Ezio i sprowokował go do bijatyki. Kupił kilka obrazów Leonarda, ale zostału mu one odebrane przez Ezia.

Mimo, że po jego stronie stało kilku oprawców nie był w stanie powalić Ezia. Ten zażądał od niego wyjawienia miejsca pobytu trzech obrazów Leonarda da Vinci, które wpadły w jego ręce. Powiedział mu, że jeden z nich znalazł się na statku handlowym a dwa pozostałe zostały wyprzedane. Następnie po obrażeniu Claudii stracił przytomność od ciosu Ezia.

Dalsze losy Edytuj

W roku 1511 Duccio osiedlił się w Konstantynopolu. Pewnego dnia próbował flirtować z wenecką kobietą, Sofią Sartor, która znała już Ezia. Duccio zobaczywszy zbliżającego się doń Ezia uciekł krzycząc, żeby Sofia również ratowała życie przed tym 'diabłem'. W następnych latach zawiódł jako handlarz wydając cały majątek. Po tym zdarzeniu sam pozostał bez grosza. W ostatnich latach żył jako żebrak i złodziej utrzymując się z kradzieży. Zmarł w 1520 roku na wściekliznę z powodu ugryzienia przez psa.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Duccio został nazwany Duccio Dovizi w książce Assassin's Creed: Renesans;
  • w Assassin's Creed Revelations jest osiągnięcie o nazwie "Dręczyciel", by odnaleźć i pobić Duccia.
  • w Assassin's Creed Revelations można zabić Duccio Dovizi po obrabowaniu dostajesz 1$
185px-ACBSP 2011-04-13 18-41-16-56.png

Duccio ze swą dziewczyną

Więcej w Fandom

Losowa wiki